Consulting

I en verden hvor de store aktører konsoliderer markedet og hvor implementeringen af teknologi er blevet mere kritisk, men også mere uoverskueligt, er det blevet endnu vigtigere for SMV segmentet at fortsætte rejsen mod optimering af de interne regnskabsmæssige- & administrative rutiner, men også at vurdere hvilke nuværende og kommende løsninger vil være optimale.

LFA kan med sin erfaring indenfor SMV segmentet, sin digitale tilgang fra første færd samt vores store partnernetværk udgøre en værdifuld sparringspartner ifht. optimering af nuværende løsninger i virksomheden.

Nedenfor en liste over løsninger vi har udviklet i samarbejde med vores kunder:

  • Opsætning af digitale flows mellem leverandører, kunden & debitorer for minimering af manuelt arbejde.

  • Kundespecifik mobilapp til logistik selskab med data både til brug for løn & fakturering.

  • Onboarding flows for nye medarbejdere med indsamling af data i sikre miljøer

  • Vendor portaler med indhentning af lovpligtig data, verifikation og central lagring

  • Høst af større volumener af ensartet input, eks. honorar anmodninger digitaliseret og forbundet til central kontering, bogføring og automatiseret betaling efter godkendelse.

  • Opsætning af godkendelsesflow internt på intranet, eks. til brug i forbindelse med ferie, projekter mv.

  • Vejledning omkring strømlining i processer, rutiner og effektiviseringer i regnskabsmiljøer.

Vores konsulentydelser er skalérbare fra den helt lille virksomhed hvor ressourcerne og tiden til manuelt arbejde er begrænset til den lidt større virksomhed, hvor målet også er optimering af eksisterende processer med henblik på nedbringelse af omkostninger samt frigørelse af tid for eksisterende medarbejdere til andre mere værdiskabende opgaver.

Kontakt os og tag en uforpligtigende samtale, hvor vi kortlægger hvilke udfordringer og om det er nogen hvor LFA’s kompetencer kan bringe jer videre. Du kan kontakte os på telefon 7026 9911 eller via mail her