Flere muligheder for dig hos LFA

LFA leverer forskellige løsninger indenfor regnskab, løn, administration og automatisering, så der er rig mulighed for at forme din egen karriere hos LFA og udvikle dine kompetencer indenfor det du brænder mest for.

Accounting & Payroll

LFA Accounting beskæftiger sig med de essentielle opgaver i bogholderiet. Her arbejder vi med og udvikler morgendagens best-practive indenfor bogføring og løn, med brug af de nyeste digitale løsninger, ligesom vores krav til efteruddannelse hele tiden sørger for at vi er ajour på regler og lover.

Finance

LFA Finance Team beskæftiger sig med financial controlling, herunder kontrol af regnskabsmateriale, udarbejdelse af budgetter, forecasts, cash-flows og PBC/CAS materialer.
Som en del af Finance Teamet bliver du bindeled mellem kunder, revisorer og andre stakeholders.

Administration & IT

I takt med at IT spiller en større rolle, herunder RPA, AI, Automation, Automated workflows, vil LFA også her fortsætte sin tradition med at egenudvikle eller via partnere tilbyde løsninger der reducerer eller effektivserer virksomhedernes administrative/regnskabsmæssige rutiner.