Om os

Larsen Finans & Administration blev etableret i 2009 af en personkreds, der efter mange års ansættelse i økonomifunktioner i både ind- og udland, besluttede sig for at stifte LFA. Vores mål er at hjælpe virksomheder med alle aspekter inden for økonomi og administration, hvor ekstraordinær service over for kunderne er den drivende kraft.

Vores filosofi er en høj faglig basis samtidig med at vores service og lyst til at give vores kunder ydelser, der rækker ud over det sædvanlige, er faktorer som gør os attraktive og unikke på markedet. Vi servicerer allerede i dag virksomheder fra både Danmark, England og Sverige. Vi har en bred ekspertise og kan både fungere som eksternt selskab og integreret løsningspartner på niveau med kundernes målsætninger og ønsker.

Vores fremtid er baseret på vores kunder. Vi vokser sammen med vores kunder, hvorfor det er helt essentielt at vi løbende tilfører en merværdi som sikrer både kunden og os på markedet. Vi kan garantere, at enhver virksomhed, der vælger Larsen Finans & Administration som løsningspartner, vil opleve en dedikation ud over det sædvanlige.

Motiv: Udsyn & Indsigt i faget i jeres virksomhed

Larsen Finans & Administration har udarbejdet en strategi for at professionalisere vores indsats, hvilken har til formål at skabe mål og retning for firmaet. Ambitionen er at Larsen Finans & Administration vil være foretrukken løsningspartner for mindre og mellemstore virksomheder i Danmark indenfor vores kerneområder.

  • For mindre og mellem store virksomheder dækker vi bredt og alsidigt: Alt fra løn, bogføring og hjælp til iværksættere.

  • For større virksomheder er vi rustet og har kapacitet til at varetage større løn- og ad hoc outsourcingsopgaver.