Outsourcing
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt

Zenegy - En ny generation af lønsystemer

8/5/2019

1 Comment

 
Larsen Finans & Administration indgår partnerskab med Zenegy 
Billede

​Larsen Finans & Administration indgår partnerskab virksomheden Zenegy. Zenegy er et nyt lønsystem, som tilbyder en komplet løsning, der gør løn både nemt og effektivt. 

Zenegy - Et komplet lønsystem 
Nyeste partnerskab hos Larsen Finans & Administration er med virksomheden Zenegy.
Zenegy tilbyder komplet lønstyring med udgangspunkt i tidens mest innovative og moderne løsninger, hvor fokus er at samle alle de funktioner du har brug for kun ét sted. 
​
Zenegy lønsystem gør det muligt at give dine medarbejder en nemmere og bedre lønoplevelse med en interaktiv lønseddel og mulighed for at registrere blandt andet timer, fravær og kørsel via Zenegys medarbejder-app. 
Du får ligeledes som lønadministrator og virksomhedsleder adgang til en brugervenlig platform, hvor du kan styre lønnen samt godkende timer, fravær og kørsel fra både pc og mobiltelefon - nemt og enkelt.  
Medarbejder App direkte fra lommen til lønnen
Med Zenegy medarbejder-app sparer du både tid og reducerer risikoen for fejl i virksomheden.
Zenegy medarbejder-app gør det muligt at effektivisere og reducere administrativt tid på manuelt tastearbejde idet, at den enkelte medarbejder kan taste alt fra timesedler til ferieønsker direkte via appen, hvorefter virksomheden kontrollerer og godkender fra den valgte platform.
Hertil giver appen adgang til en interaktiv lønseddel, der gør det let for medarbejderen at få et overskueligt overblik over lønsedlen og den løbende optjening af blandt andet feriepenge og pension.
Billede
Billede
Overblik med HR modul 
Senest har Zenegy udarbejdet et HR modul, til det formål at skabe overblik over blandt andet virksomhedens enheder og adgange samt dokumenter relateret til medarbejdernes ansættelse og pårørendes kontaktoplysninger. 
Via et dokumenthåndteringssytem kan du som virksomhed gemme vigtige dokumenter om ansættelsesforholdet og dele dem med den enkelte medarbejder i Appen - således vil du som virksomhed opfylde din forpligtelse til at den ansatte kender sine ansættelsesvilkår og sikre orden i dokumenterne. 
Herudover tilbyder modulet nem administration af kurser, der gør det enkelt for virksomhedens medarbejdere at skabe overblik over hvilke kurser 
​de kan deltage i, hvorefter et afsluttet kursus vil fremgå på medarbejderens egen profil i form af et kursusbevis. 
Billede

​Funktioner samlet ét sted  
Med Zenegy lønsystem kan du integrere med andre programmer som du i forvejen benytter i virksomheden og du vil nemt og hurtigt kunne arbejde på tværs af de forskellige apps. 
​Det betyder at du undgår manuelle processer mellem diverse systemer samt reducerer risikoen for fejlbehæftede dataoverførelser, idet processen sker automatisk imellem systemerne.
Således vil du spare virksomheden for en stor del af det manuelle tastarbejde ved blot at lade løndata fra Zenegy blive overført automatisk til den valgte software - helt af sig selv. 
Zenegy kan blandt andet integreres med e-conomic, Dinero og Business Central. 
Partnerskab med LFA 
Hos Larsen Finans & Administration er vi stolte af at indgå partnerskab med Zenegy Lønsystem og mener at det bibringer en merværdi til vores kunder idet, netop denne opgave ofte bruger uforholdsmæssige mange ressourcer i form af blandt andet tid fra virksomheder og dermed repræsentere omkostninger, der bør kunne nedbringes i den enkelte virksomhed.  
​
Partnerskabet gør det dermed muligt for vores kunder at benytte sig af en løsning, der på sigt vil optimere samt effektivisere virksomheden indefra og give plads til at fokusere på det egentlige i virksomheden. 
Billede

Ønsker din virksomhed at benytte Zenegy eller høre mere herom, står vi, såvel som naturligvis Zenegy klar til at besvare dem. Er din virksomhed allerede kunde hos Larsen Finans & Administration kan du hurtigt tilvælge Zenegy og integration & opsætning klares nemt og uden ventetid via din kontaktperson hos Larsen Finans & Administration. 

Ønsker din virksomhed at blive kunde hos Larsen Finans & Administration for at opnå hjælp til integration af eks. Zenegy, kan du sende en forespørgsel på info@larsen-finans.dk eller direkte via website www.larsen-finans.dk

Læs mere om Zenegy på nedenstående link; 
Zenegy.com

    Ønsker du at benytte Zenegy - så kontakt os i dag!

Indsend
1 Comment
Ryan Taylor link
14/10/2022 12:46:49 am

Across range remain financial service head. Heavy current change example world address individual. Modern method we lot.

Reply



Leave a Reply.

    Kontakt os

    Kategorier

    All
    åbningsbalance
    Afstemning Af Paypal
    Ansættelsesbevis
    Ansættelseskontrakt
    årsafslutning
    årsregnskab
    årsregnskab
    Backup Bilag
    Backup Dinero
    Bankafstemning
    Billysbilling
    Billys Billing
    Billys Billing Bøger
    Bogføring
    Bogføring
    Bogholder
    Bookings
    Budget
    Budget123
    Cms
    CVR.dk
    Danløn
    Data Fra CVR
    Dataløn
    Den Hybride Arbejdsmodel
    Digitalisering Af Bogholderiet
    Digital Sommer
    Dinero
    Dinero Pro
    Dropbox
    Dropbox Dinero
    Economic
    E Conomic
    E-conomic
    Elektronisk Betaling
    Erp
    Facebook
    Finance And Accounting Outsourcing
    Hjælp Til årsregnskab
    Human Ressource
    Huskeliste Til årsregnskab
    Indscanning Dinero
    Integration Til Budget
    Kreditorstyring
    Kundeservice
    Larsensolutions
    Lovmand & Coach
    Mobilbetaling
    Mobilepay
    Møde
    Moms
    Online Chat
    Outsourcing Af Back Office
    Outsourcing Af Back-office
    Pris Economic
    Rabat På Economic
    Rådgivning Om Arbejdsprocesser
    Receptionist
    Regnskabshjælp
    Regnskabshjælp
    Regnskabssystem
    Rikke Vistisen
    Selvbetjening
    SMV
    Socialmediamarketing
    SWIPP
    SWIPP Til Erhverv
    VIRK.dk
    Websites


    ArKIV

    May 2021
    May 2020
    August 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    October 2018
    July 2018
    April 2018
    January 2018
    September 2017
    August 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    April 2014
    February 2014
    January 2014
    May 2013


    RSS Feed

YDELSER

Bogføring
Løn
Debitorer
Kreditorer
Administration
​Data
Årsregnskab
Priser

Løsninger

Mest for små virksomheder:
Små virksomheder - en samlet løsning
Iværksættere

Mest for mellemstore og store virksomheder:
Etablering & Drift i UK 
Finance & Accounting Outsourcing
Workflow Automation

Virksomheden

Om os 
Blog
Nyhedsbrev
Referral
Kontakt

Larsen Finans & Administration ApS І Enghavevej 40, 3 DK-1674 І Telefon +45 7026 9911 І info@larsen-finans.dk І CVR: 40615857 І Cookies 
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt