Ligger du også inde med spørgsmål som: ”Hvordan er det nu lige, jeg får oprettet en ny ansat, eller hvordan registrerer jeg et udlæg?”. Vi oplever i Larsen Finans & Administration, at vores kunder og deres ansatte har en masse spørgsmål, som kan omhandle alt fra registrering af sygefravær i et system til personalegoder eller kørselsgodtgørelse. Vi tilbyder derfor en supportportal, hvor du kan oprette dig via email og få svar på spørgsmål inden for løn, kreditorer og forskellige regnskabsprogrammer, herunder e-conomic eller administrationssystemer så som Intempus og Xpenditure. Vi har arbejdet på denne supportportal siden november 2015, og vi opdaterer den løbende. Portalen gør det muligt, at vores kunder på egen hånd kan hente informationer, værktøjer og selv styre oprettelser mv. - med andre ord er det altså en let tilgængelig mulighed for at få selvbetjening døgnet rundt. Systemet indeholder et såkaldt ”ticket-system”, hvor man kan oprette et spørgsmål direkte på siden. Efterfølgende bliver disse spørgsmål besvaret af en af vores medarbejdere i Larsen Finans & Administration. Denne service er tilgængelig i alle døgnets timer, på alle tænkelige platforme (tablets, bærbare, stationære, mobiltelefonen) uanset hvor du befinder dig. Vores selvbetjeningsløsning er til dels brugerdrevet, idet I som brugere kan være med til at forme hvilke informationer, portalen skal indeholde. Dette sker eksempelvis hver gang, I stiller os et spørgsmål. Hvis spørgsmålet er af generel karakter, opretter vi lynhurtigt en artikel i supportdatabasen, så andre kan også finde svaret på netop dette spørgsmål. Dette kan fx være spørgsmål som: ”Hvornår kan jeg få feriepenge udbetalt?” eller ”Må en arbejdsgiver betale en parkeringsbøde?” Svarene er at finde i henholdsvis løn-supporten, der indeholder en række underpunkter som ferie og kørsel. Databasen udvides kontinuerligt, og der er naturligvis også mulighed for personlig og privat dialog via både ticket-system og chatmodul. Derudover er der en søgefunktion, som giver mulighed for at gennemse alle hjælpeartikler. Med ticket-system får vores kunder et værktøj, så både de selv, men også deres medarbejdere, deres kunder osv., kan hente standardinformationer på egen hånd. Portalen er en del af alle vores løsninger, og den er dermed også gratis at benytte.
Er du ikke kunde, men ønsker du alligevel at prøve vores portal, er du velkommen til at kontakte os herom. For yderligere information eller spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. Skrevet af: Camilla Michelle Mikkelsen
0 Comments
Leave a Reply. |
Kategorier
Alle
ArKIV
Maj 2021
|