Larsen Finans & Administration giver dig Overblikket, som er at finde på her på bloggen og vores sociale medier. Overblikket giver indblik i de nyheder, som sætter fokus på erhvervslivet, de nyeste services og anbefalede systemer. Har du forslag, spørgsmål, feedback eller indvendelser vedrørende vores nyheder, så er du meget velkommen til at kontakte os. Efteråret står for døren og vi har masser af nyheder! Alle virksomheder er igen I fuld sving efter en vel overstået sommer, som dog stadig klimatisk er tilstede. Larsen Finans & Administration gennemgår på nuværende tidspunkt en rivende udvikling. Vi får nye kunder, nye produkter og nye ansatte. I denne update vil vi kort opsummere de mange nyheder, der enten er aktuelle eller de, som er undervejs. Office365, PODIO, e-conomic mfl. Vi fortsætter vores dedikerede strategi om en 100% digitaliseret service og fremadrettet, med stigende fokus at binde de forskellige systemer sammen. Således indgår vi i partnerskaber med APP producenter, som kan bibringe en merværdi eller merfunktionalitet for vores kunder. Dette er særligt i forbindelse med kernesystemerne - e-conomic, Dinero, Billy, Office365 og PODIO. Vi bringer løbende nyheder, så følg os endelig. Bogholderens nye rolle I takt med automatiseringen af flere opgaver, vil vores fokus i højere grad være møntet på udnyttelsen af de mange data, som systemerne producerer. Vores kunde, Breakoutimage, forklarer, at de månedligt drager nytte af de rapporter, som vi udarbejder for dem. Rapporterne blive løbende opdateret med flere data og grafer. Det er en udvikling, der vil blive lagt mere vægt på fremover. Målet er at udarbejde ledelsesrapporter, der giver en indsigt med en hyppighed og præcision, der ikke har været mulig før digitaliseringen. Vi glæder os i den forbindelse til, at præsentere nye partnerskaber indenfor for softwareproducenter af ledelsesrapporter og analyseværktøjer. Ønsker din virksomhed allerede nu at høre mere om de mange nye rapporteringsmuligheder, så kontakt os endelig. Kreditorflow
Vi tilbyder fortsat vores IBISTIC-løsning til et stigende antal kunder, og det avancerede kreditorflow vil på sigt være et standard tilbud til alle vores kunder. Man kan vælge blandt de løsninger, der er relevante for en selv, hvilket også gør sig gældende med alle andre systemer og løsninger, som vi tilbyder. IBISTIC og Larsen Finans & Administration er software partnere. Dette samarbejde betyder, at vi kan tilbyde hurtig opsætning og monitorering af det daglige flow. Løsningen er ideel til mellemstore virksomheder, hvor der er en leder, som skal godkende fakturaerne, inden de bogføres og uploades til banken for betaling. Kreditorflow er en nem måde at sætte en ellers kompleks procedure i system. Garvede regnskabsmedarbejdere husker måske den traditionelle arbejdsgang, hvor fakturaen blev printet i tre eksemplarer; en til bogføring, en til arkiv og en til godkendelse hos direktøren eller afdelingslederen. Med IBISTIC foregår alt dette nu digitalt og dermed fuldt integreret med de gængse økonomisystemer. Løsningen er gratis for eksisterende kunder i SMV-klassen, medmindre der er tale om ekstraordinært mange kreditorfakturaer. Er du eksisterende kunde, der endnu ikke er blevet tilbudt løsningen, så kontakt din kontaktperson hos os og få en snak om løsningen. Skrevet af: Camilla Michelle Mikkelsen
0 Comments
Leave a Reply. |
Kategorier
Alle
ArKIV
Maj 2021
|