Outsourcing
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt

NYT I JANUAR – SPAR TID PÅ ADMINISTRATIONEN AF MEDARBEJDERUDLÆG

31/1/2018

0 Kommentarer

 
Pleo indgår partnerskab med Larsen Finans & Administration
Billede
Larsen Finans & Administration indgår partnerskab med Pleo. Pleo leverer intelligente firmakort der automatiserer virksomheders udgiftsrapportering. En løsning der markant nedbringer tiden på håndtering af medarbejderudlæg.
​
Læs mere om partnerskabet og mulighederne i artiklen nedenfor.

En enkel løsning til firmaets køb 

Larsen Finans & Administration indgår fortsat partnerskaber med virksomheder, der leverer digitale og innovative løsninger indenfor regnskab & administration. Funktioner, der som oftest går ind og løser et specifikt problem eller opgave i det traditionelle regnskabsmiljø.

Nyeste partnerskab er med den danske virksomhed Pleo. Pleo tilbyder intelligente firmakort, der automatiserer virksomheders udgiftsrapportering. Kortene er integreret med web app og mobil app. Når medarbejderen foretager et firmarelateret køb, minder mobil app’en medarbejderen om at tage et billede af deres kvittering, kategoriserer udgiften automatisk og eliminerer dermed manuel udgiftsrapportering. Ved at udstyre medarbejderne med et Pleo kort, kan økonomifunktionen derved nemt monitorere virksomhedens udgifter.
Billede
Igennem Pleo web app’en kan administratorer med få klik invitere medarbejdere, samt administrere alle virksomhedens kort ved f.eks. at sætte fleksible forbrugsgrænser. Integrationen mellem kort, mobil app og web app gør ledere og bogholdere i stand til at have overblik over alle virksomhedens udgifter i realtid.
”Pleo har fået mig til at se udgifter på en helt ny måde. Mit hold arbejder hurtigere og meget selvstændige, samtidigt med jeg har kontrol over hele vores forbrug.” Dennis Green-Lieber, CEO – DUUOO
Herefter bliver løsningen for alvor spændende, for fra regnskabsafdelingens side, får man nu udover et billede af udlægget – også et komplet overblik fra et centralt login, hvor man kan fastsætte forbrugsgrænser for de enkelte medarbejdere, ligesom man centralt får et ”live” kontoudtog over kortenes bevægelser (med de dertilhørende bilag), alt sammen parat til at blive eksporteret direkte over i økonomisystemet. Med andre ord:
​
  • Fuld kontrol over udstedte kort
  • Fuld dokumentation for kortenes forbrug
  • Semi automatisk kontering af transaktioner
En løsning, der benhårdt går efter at komme enhver regnskabsafdelings akilleshæl til livs, nemlig medarbejderudlæg (herunder afrapportering af rejseudgifter…).
Billede

Merværdi til kunden

Larsen Finans & Administration synes, at partnerskabet er interessant og mener det bibringer en merværdi til vores kunder, idet netop denne opgave ofte bruger uforholdsmæssig mange ressourcer i form af tid fra virksomheder, såvel som os – og dermed repræsenterer omkostninger, der bør kunne nedbringes. 
Udfordringen er helt lavpraktisk for stort set alle typer virksomheder, at medarbejdere ofte betaler for ydelser med firmakort, egne kort, kontanter mv. og derudover ikke altid får bilag med af ren og skær forglemmelse. Ofte kan bilag også være husket af medarbejderen, men er f.eks. ved international brug, ikke altid lige til at parre med det rigtig træk på banken – alt sammen løst, hvis Pleo bruges og bruges rigtigt.

Pleo har givet et troværdigt og solidt bud på løsning af den klassiske udfordring med medarbejderudlæg og har netop derfor også tiltrukket sig stor opmærksomhed fra virksomheder (onboarder pt. +200 selskaber om måneden), investorer samt vundet ærefulde titler som ”Pioneer Challenge winning startup” ved Fintech festival, Wien 2016. 

Ønsker din virksomhed at bruge Pleo eller høre mere herom, står vi, såvel som naturligvis Pleo klar til at besvare dem. Er din virksomhed allerede kunde hos Larsen Finans & Administration kan du hurtigt tilvælge Pleo og integration og opsætning klares nemt og uden ventetid via din kontaktperson hos Larsen Finans & Administration. 

Ønsker din virksomhed at blive kunde hos Larsen Finans & Administration for at opnå hjælp til integration af eks. Pleo, kan du sende en forespørgsel på info@larsen-finans.dk eller direkte via website www.larsen-finans.dk 
​

Kontakt os i dag og få partnerrabat i forbindelse med opsætning af Pleo. 

Læs mere på nedenstående links, for at lære mere om Pleo; 
www.pleo.io
blog.creandum.com
nordic.businessinsider.com

    Skriv navn & mail nedenfor og du vil blive kontaktet af en konsulent

Indsend
0 Kommentarer



Efterlad et svar.

    Kontakt os

    Kategorier

    Alle
    Afstemning Af Paypal
    Ansættelsesbevis
    Ansættelseskontrakt
    Backup Bilag
    Backup Dinero
    Bankafstemning
    Billysbilling
    Billys Billing
    Billys Billing Bøger
    Bogføring
    Bogføring
    Bogholder
    Bookings
    Budget
    Budget123
    Cms
    CVR.dk
    Danløn
    Data Fra CVR
    Dataløn
    Den Hybride Arbejdsmodel
    Digitalisering Af Bogholderiet
    Digital Sommer
    Dinero
    Dinero Pro
    Dropbox
    Dropbox Dinero
    Economic
    E Conomic
    E-conomic
    Elektronisk Betaling
    Erp
    Facebook
    Finance And Accounting Outsourcing
    Hjælp Til årsregnskab
    Human Ressource
    Huskeliste Til årsregnskab
    Indscanning Dinero
    Integration Til Budget
    Kreditorstyring
    Kundeservice
    Larsensolutions
    Lovmand & Coach
    Mobilbetaling
    Mobilepay
    Moms
    Møde
    Online Chat
    Outsourcing Af Back Office
    Outsourcing Af Back-office
    Pris Economic
    Rabat På Economic
    Receptionist
    Regnskabshjælp
    Regnskabshjælp
    Regnskabssystem
    Rikke Vistisen
    Rådgivning Om Arbejdsprocesser
    Selvbetjening
    SMV
    Socialmediamarketing
    SWIPP
    SWIPP Til Erhverv
    VIRK.dk
    Websites
    åbningsbalance
    årsafslutning
    årsregnskab
    årsregnskab


    ArKIV

    Maj 2021
    Maj 2020
    August 2019
    Juni 2019
    Maj 2019
    April 2019
    Marts 2019
    Februar 2019
    Oktober 2018
    Juli 2018
    April 2018
    Januar 2018
    September 2017
    August 2017
    Juni 2017
    Maj 2017
    April 2017
    Marts 2017
    Februar 2017
    Januar 2017
    Oktober 2016
    September 2016
    August 2016
    Juli 2016
    Marts 2016
    Februar 2016
    Januar 2016
    December 2015
    November 2015
    Oktober 2015
    September 2015
    August 2015
    Juli 2015
    Juni 2015
    Maj 2015
    Januar 2015
    December 2014
    November 2014
    Oktober 2014
    September 2014
    August 2014
    Juli 2014
    Juni 2014
    April 2014
    Februar 2014
    Januar 2014
    Maj 2013


    RSS-feed

YDELSER

Bogføring
Løn
Debitorer
Kreditorer
Administration
​Data
Årsregnskab
Priser

Løsninger

Mest for små virksomheder:
Små virksomheder - en samlet løsning
Iværksættere

Mest for mellemstore og store virksomheder:
Etablering & Drift i UK 
Finance & Accounting Outsourcing
Workflow Automation

Virksomheden

Om os 
Blog
Nyhedsbrev
Referral
Kontakt

Larsen Finans & Administration ApS І Enghavevej 40, 3 DK-1674 І Telefon +45 7026 9911 І info@larsen-finans.dk І CVR: 40615857 І Cookies 
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt