I Larsen Finans & Administration har vi valgt at indgå et samarbejde med virksomheden Farpay, som leverer plug-n-play cloud-løsninger til virksomheder, organisationer, foreninger, revisorer og bogholdere med et regelmæssigt betalingsflow. Med FarPays løsning har virksomheder adgang til alle typer betalingsløsninger, herunder BS og MobilePay, uden at din virksomhed behøver at lave nogle ændringer i jeres eksisterende systemer. Med dette samarbejde sikrer vi dig og din virksomhed en bedre likviditet, idet I altid kan regne med, at pengene går ind fra jeres kunder, idet pengene trækkes automatisk – som du kender det fra betalingsservice – hvorfor du ej heller skal bekymre dig om at skulle betale renter og gebyrer eller for sene betalinger. Har du først FarPay set-uppet, så kan du nemt tilmelde dig andre betalingsløsninger, f.eks. MobilePay og så er du hurtigt i gang. Det er hurtigt og let at skifte betalingsløsning med FarPay, og så tilbyder de til og med alle betalingsløsninger, og alt du har brug for er en enkelt integration. Flere end 100 virksomheder, revisorer/bogholdere og foreninger bruger FarPay, der er et system, som automatisk håndterer alle krav og betalinger mellem regnskabsprogrammet og kunderne. Fordelen ved at I som virksomhed bruger FarPay er netop en bedre likviditet, idet I får betalingsservice, leverandørservice mm. i én samlet løsning og dermed kan I opkræve kunder nemt og bekvemt uden at skulle installere og sætte en masse løsninger op selv. Et samarbejde med fordelagtige regnskabsløsninger Larsen Finans & Administration har valgt at indgå i et samarbejde med FarPay, da vi anser FarPays løsninger som brugbare og let anvendelige, hvilket kan være til gavn for vores kunder, idet FarPays regnskabsløsning automatiserer og effektiviserer virksomhedernes manuelle processer. Vi har i forbindelse med samarbejdet foretaget et interview med FarPays CEO, Samal Samuelsen, som forklarer nærmere om, hvad det betyder for en virksomhed at være tilkoblet FarPay og dermed kunne opkræve via BetalingsService og LeverandørService. Samal henviser således til, at FarPay kan bistå med at effektivere forsendelse af faktura- og betalingskrav, hvorfor denne løsning er lettere for kunden, som ikke skal tænke på at foretage en manuel betaling over netbank, idet betalingen kører automatisk. ”Med vores betalingsløsning skaber vi en række fordele – blandt andet inden for effektivisering af bogføring af indbetalingsoplysninger samt af administration af betalingsaftaler. Derudover for du med vores løsning både billigere forsendelsesomkostninger, lavere transaktionsomkostninger og mulighed for internationale betalinger via VISA eller MasterCard – alt sammen med blot én enkelt integration”, udtaler Samal. Ved at automatisere en række manuelle arbejdsgange sparer bogholdere og revisorer en masse ressourcer og kan betjene flere kunder, fordi de får frigivet mere tid. Samtidig minimeres risikoen for fejl. Det helt unikke ved FarPay løsningen er nemlig, at alle betalingsdata fra regnskabsprogrammet kan håndteres i et format og så efterfølgende sendes ud i alle de forskellige betalingsformer til kunderne. Hvorfor er samarbejdet en fordel for jer som kunde? Som kunde som enten Larsen Finans & Administration eller hos FarPay, så er der mange fordele at hente. Blandt andet sparer du ressourcer og processer, da det er nemt for dig at betale og tilmelde dig aftalen. Samal fortæller yderligere at ”samarbejdet skaber en effektiv forsendelse ift. faktura og betalingskrav, hvilket også betyder en mere effektiv bogføring, hvor man ikke skal bruge tid på at kigge på kontoudtog osv.” Således kan du som kunde grundet dette samarbejde få billigere betalingsløsninger, og vi kan nemt hjælpe med at skifte til denne samlede løsning. Fordelen ved at samarbejde med bogholdere og erhvervsbureauer Vi spurgte Samal om hvilke fordele, som FarPay anså ved at samarbejde med bogholdere og erhvervsbureauer, hvortil Samal lister hele fire essentielle fordele:
Derudover er der også fordele ift. kunderne. ”FarPay får lettere adgang til en større kundemasse samtidig med, at vi får færre kundekontakter/brugere ift. antal slutkunder/virksomheder, hvilket gør det muligt at tilbyde en konkurrencedygtig pris/ydelse”, sagde Samal i vores interview. Fremtiden for betalingsløsninger
Ifølge Samal, vil der uden tvivl komme flere, mere effektive, mere brugervenlige og billigere betalingsløsninger end de som findes i dag. ”Særdeles med det nye EU betalingstjeneste direktiv (PSD2), vil der blive åbnet op for bankernes overførselsinfrastruktur (konto til konto overførsel), på samme måde som kravet til teleselskaberne for nogle år siden gav nye aktører adgang til kobberet og dermed skabte en langt større konkurrence på teleområdet”, udtaler Samal. Betalingsservices som MobilePay, mobilt Dankort og lignende kan anskues som starten på en helt ny generation af betalingsløsninger, som sætter store krav til nye integrationer med eksisterende ERP-løsninger, hvis virksomhederne selv skal foretage dem. FarPay ønsker at hjælpe virksomheder med at få adgang til de nye betalingsløsninger med en og samme integration, uden at de skal gøre nogle tekniske implementeringer. Dette mener vi i Larsen Finans & Administration er brugbart for mange af vores kunder, hvorfor vi er begejstrede for at kunne præsentere vores samarbejde med FarPay. Kontakt os hvis dette lyder interessant Ønsker din virksomhed bistand fra Larsen Finans & Administration, bistår vi meget gerne med hjælp til at sætte løsningen op i e-conomic samt tilkobling af FarPay. Kontakt os allerede i dag og få en uforpligtende snak.
0 Kommentare
Antwort hinterlassen |
Kategorier
Alle
ArKIV
Maj 2021
|