Velkommen til første del af vores mini serie "Digital sommer", som viser hvorledes virksomheder kan fremstå professionelle og handlingskraftige, selvom personalet er på ferie. Enhver virksomhed går ind i den søde ferietid med blandede følelser, for naturligvis glæder alle sig til en velfortjent pause - men hvad nu med telefonpasningen ? Skal man lukke helt ned og potentielt miste kunder ? Skal man viderestille telefonen til mobiltelefoner og dermed risikere en spoleret ferie, hvor man sidder og skriver noter på bagsiden af ferielekturen ?
Larsen Finans & Administration tilbyder en billig løsning, hvor firmaets nummer omstilles til vores telefoner og vi besvarer opkald i virksomhedens navn. Vores ansatte er kompetente ud i servicefagets natur (som vores nuværende kunder ved) og alle der ringer op vil få en professionel dialog, som vil efterlade dem parate til at handle med jeres virksomhed når ferien er slut. Alle opkald vil blive noteret og besked om opkald vil blive sendt videre pr. e-mail og sms, ligesom vi vil visitere opkald for at spore om der er tale om noget uopsætteligt, hvorefter vi vil prøve at skabe løsninger, så problemer kan afværges. Vælg en professionel løsningspartner i Larsen FInans & Administration og vend hjem fra ferie - forsikret om at alt er i orden og alle opkald er besvaret.
0 Comments
Leave a Reply. |
Kategorier
Alle
ArKIV
Maj 2021
|