Alt hvad firmaer sender ud er dybest set salgsmateriale, selv fakturaer. Det betyder at der er et salgsarbejde at gøre når man skriver en faktura - ja selv når man rykker for manglende betaling er det salgsarbejde.
Hvorledes opfattes dine fakturaer ? Som kedelige anmodninger om betaling ? eller har du gjort dem til en del af dit salgsarbejde ? Hos Larsen Finans & Administration anbefaler vi at man bruger fakturaer som salg eller idet mindste som et rigtig godt visitkort. Det kan gøres via design & layout og i denne nyhed vil vi beskæftige os med e-conomic. I e-conomic er der et design & layout modul, hvor man faktisk kan lave rigtig pæne layouts, indsætte logoer mv. Alt dette kan vi hjælpe med, men endnu bedre er det når man benytter sig at tilknyt pdf funktionen. Her kan man med fordel vedlægge tilbud, nyheder mv. som jo med garanti ses af dine kunder - idet fakturaen skal til bogføring. Derudover, kan man gøre det en tak bedre og tænke over den måde man formulerer sig på - langt de fleste mindre virksomheder er i et service-forhold til deres kunder og tonen kan være altafgørende, især når man beder om penge for sit arbejde. Vi foreslår en venlig tone der viser at din virksomhed er helt igennem en service-virksomhed (selv når I beder om penge). Endeligt skal man også være varsom med rykkere - husk på at når folk ikke betaler skyldes det som regel at:
0 Comments
Leave a Reply. |
Kategorier
Alle
ArKIV
Maj 2021
|