![]() Det er med stor fornøjelse at vi nu kan give nye kunder en rabat på 50% på e-conomic helt frem til 01/03-2015! Det betyder reelt at et Start-Up abonnement kun vil koste 49,50 og ikke 99 som ellers og skal man bruge et større abonnement som f.eks. Standard Abonnementet vil prisen være 159 og ikke 318, altså en besparelse på 159 i 4 måneder (636 kroner). Rabatten er led i en aftale indgået mellem e-conomic og Larsen Finans & Administration og kampagnen løber til og med 31/12-2014, mens selve rabatten løber helt frem til 31/03-2014. Med over 70.000 brugere i Danmark er e-conomic en af de førende regnskabsprogrammer på markedet og systemet tilbyder et væld af muligheder uden af den grund at gå på kompromis med overskueligheden og brugervenligheden. Aftalen skal bestilles via os og som en ekstra service vil vi være koblet på som administratorer allerede ved opstart og kan således hjælpe dig med at komme godt igang - hvorfor vi donerer den første supporttime gratis til dig (værdi 385), således at den samlede maksimale besparelse ender på 1.021 kroner. Bestil nedenfor eller kontakt os Podio - CRM done right
0 Comments
Primo december 2014 omlægges CVR.dk til VIRK portalen og ovenikøbet bliver udtræk af regnskaber og andre rapporter. Adgangen til selvbetjening i det offentlige for private (og offentlige) virksomheder er i de senere år blevet mærkbart nemmere.
Det ligger fint i tråd med den stigende og snart komplette digitalisering af det danske samfund. I Larsen Finans & Administration bruger vi dagligt de mange selvbetjeningsløsninger på vegne af kunderne - og selvom det indledningsvist kan føles som lidt af en kompleks affære er løsninger ultimativt en fordel for administrationsbyrden for danske virksomheder. Idag kan man registrere sit selskab, ændre stamdata (adresse, navn, vedtægter mv.) samt registrere sig for import/eksport og meget andet - på meget få minutter, blot med en pc og sin medarbejdersignatur. Det betyder også at det idag forventes at man som erhvervsbureau kan løse flere problemstillinger for kunderne på mindre tid, hvilket igen taler for at man outsourcer, da langt færre virksomheder idag må forventes at have en størrelse der kan holde ansatte beskæftigede med opgaver der bliver mere digitaliseret, men omvendt kan synes mere komplekse. Vi bistår gerne virksomheder med at blotlægge de besparelser og effektiviseringer der kan ligge i at benytte de mange nye digitale tilbud fra det offentlige og dermed opnå langsigtede besparelse. Tilbud om gennemlæsning af ansættelseskontrakt
Ved du at fejl i ansættelseskontrakten er et af de spørgsmål der rejses hyppigst i forbindelse med en afsked? Eller at alle væsentlige vilkår enten skal være nævnt i den kontrakt der er indgået, eller i en medarbejderhåndbog. Og at selv fejl som forkert adresse, manglende angivelse af ferierettigheder – eller at du ikke har ændret stillingsbetegnelse, ved en funktionsændring i nogle tilfælde kan koste flere tusinde kroner? Rammerne for udarbejdelse af ansættelsesbeviser sættes af ansættelsesbevisloven og er ret stramme. Til gengæld er det ret nemt at rette fejl og lige nu har du som kunde i Larsen Finans & Administration en unik mulighed for at få gennemlæst dine ansættelsesbreve og få at vide om du er indenfor eller udenfor risikozonen. Larsen Finans & Administration har indgået et samarbejde med personalejurist Rikke Lovmand Vistisen fra lovmand & coach og som en gestus overfor kunderne kan vi fra den 10. november og en måned frem tilbyde gratis gennemlæsning af kontrakter samt feedback på om dine kontrakter overholder reglerne for udstedelse af ansættelsesbeviser. Kontakt os & få en gratis gennemgang - det kan spare dig for mange bekymringer. Pr. 1. november blev det også lovpligtigt for borgere at have en digital postkasse og dermed er både virksomhed og borgere nu omfattet pligten til at kunne modtage digital post fra det offentlige.
Med stigende digitalisering i samfundet, er omkostningerne ved at bevare et papirbaseret bogholderi nu blevet endnu større og varslede stigning på porto er blot endnu et søm til kisten for det papirbaserede bogholderi. I Larsen Finans & Administration har vi derfor valgt at gøre november & december til fokusmåneder for at få hjulpet så mange små- & mellemstore virksomheder over på de digitale platforme som muligt. Indledningsvist og lavpraktisk gælder det om at få vedtaget en skæringsdato (f.eks. nytår) til at gå "digitalt". pr. skæringsdato skal man så have valgt hvorledes man vil opbevare sine bilag digitalt, så november og december er gode måneder at sondere de mange løsninger der er på markedet. For de lidt større virksomheder skal man endvidere have gjort sig tanker om flow, godkendelsesprocedurer, eventuelle skrivelser til leverandører & kunder - altså et lidt større projekt, hvorfor man kan næsten ikke kan komme igang for tidligt. I Larsen Finans & Administration har vi stor erfaring med digitalisering og kan hjælpe med at sætte spot på de processer og overvejelser der vil være relevant for netop din virksomhed. Du binder dig ikke for en længere periode ved at vælge vores hjælp, men vi vil blot indgå i en afgrænset periode og hjælpe med at løsningerne kommer på plads. Kontakt os og hør mere om digitalisering af bogholderiet (kontakt) |
Kategorier
Alle
ArKIV
Maj 2021
|