Larsen Finans & Administration giver dig Overblikket, som er at finde på her på bloggen og vores sociale medier. Overblikket giver indblik i de nyheder, som sætter fokus på erhvervslivet, de nyeste services og anbefalede systemer. Har du forslag, spørgsmål, feedback eller indvendelser vedrørende vores nyheder, så er du meget velkommen til at kontakte os. Efteråret står for døren og vi har masser af nyheder! Alle virksomheder er igen I fuld sving efter en vel overstået sommer, som dog stadig klimatisk er tilstede. Larsen Finans & Administration gennemgår på nuværende tidspunkt en rivende udvikling. Vi får nye kunder, nye produkter og nye ansatte. I denne update vil vi kort opsummere de mange nyheder, der enten er aktuelle eller de, som er undervejs. Office365, PODIO, e-conomic mfl. Vi fortsætter vores dedikerede strategi om en 100% digitaliseret service og fremadrettet, med stigende fokus at binde de forskellige systemer sammen. Således indgår vi i partnerskaber med APP producenter, som kan bibringe en merværdi eller merfunktionalitet for vores kunder. Dette er særligt i forbindelse med kernesystemerne - e-conomic, Dinero, Billy, Office365 og PODIO. Vi bringer løbende nyheder, så følg os endelig. Bogholderens nye rolle I takt med automatiseringen af flere opgaver, vil vores fokus i højere grad være møntet på udnyttelsen af de mange data, som systemerne producerer. Vores kunde, Breakoutimage, forklarer, at de månedligt drager nytte af de rapporter, som vi udarbejder for dem. Rapporterne blive løbende opdateret med flere data og grafer. Det er en udvikling, der vil blive lagt mere vægt på fremover. Målet er at udarbejde ledelsesrapporter, der giver en indsigt med en hyppighed og præcision, der ikke har været mulig før digitaliseringen. Vi glæder os i den forbindelse til, at præsentere nye partnerskaber indenfor for softwareproducenter af ledelsesrapporter og analyseværktøjer. Ønsker din virksomhed allerede nu at høre mere om de mange nye rapporteringsmuligheder, så kontakt os endelig. Kreditorflow
Vi tilbyder fortsat vores IBISTIC-løsning til et stigende antal kunder, og det avancerede kreditorflow vil på sigt være et standard tilbud til alle vores kunder. Man kan vælge blandt de løsninger, der er relevante for en selv, hvilket også gør sig gældende med alle andre systemer og løsninger, som vi tilbyder. IBISTIC og Larsen Finans & Administration er software partnere. Dette samarbejde betyder, at vi kan tilbyde hurtig opsætning og monitorering af det daglige flow. Løsningen er ideel til mellemstore virksomheder, hvor der er en leder, som skal godkende fakturaerne, inden de bogføres og uploades til banken for betaling. Kreditorflow er en nem måde at sætte en ellers kompleks procedure i system. Garvede regnskabsmedarbejdere husker måske den traditionelle arbejdsgang, hvor fakturaen blev printet i tre eksemplarer; en til bogføring, en til arkiv og en til godkendelse hos direktøren eller afdelingslederen. Med IBISTIC foregår alt dette nu digitalt og dermed fuldt integreret med de gængse økonomisystemer. Løsningen er gratis for eksisterende kunder i SMV-klassen, medmindre der er tale om ekstraordinært mange kreditorfakturaer. Er du eksisterende kunde, der endnu ikke er blevet tilbudt løsningen, så kontakt din kontaktperson hos os og få en snak om løsningen. Skrevet af: Camilla Michelle Mikkelsen
0 Comments
Er du nyudklækket iværksætter, og ønsker du gratis personlig sparring og vejledning, så du er et skridt nærmere drømmen? Så kan Iværksætterhusets tilbud være noget for dig. Larsen Finans & Administration er repræsenteret ved Iværksætterhuset Start Up Café. Arrangementet finder sted i Gentofte den 31. oktober kl. 9.30, hvor Stig Larsen deltager som rådgiver for kommende iværksættere. Stig er specialiseret inden for regnskab og administration, og vejleder typisk små- og mellemstore virksomheder. Han står klar til at yde individuel rådgivning eller sparing til din forretningssidé, og han vil fortælle en masse om, hvordan du får styr på regnskab, bogføring og moms. ![]() Iværksætterhuset er et gratis tilbud til dig, som enten er nyetableret eller som går med overvejelserne om at starte en virksomhed. Hvis du har ambitioner om at opnå vækst inden for dit projekt, er Iværksætterhuset måske det helt rigtige sted at starte. Der bliver afholdt Start Up Cafeer hver anden uge, hvor der er mulighed for at møde rådgivere inden for en bred vifte af kompetenceområder; advokater, revisorer, salg- og marketing specialister og online markedsførings eksperter. Start Up Cafeerne er lanceret med henblik på at yde målrettet 1:1 sparring og vejledning mellem de private eksperter og iværksætterne. Mange iværksættere oplever vanskeligheder de første tre år af opstarten. Iværksætterhuset tilbyder derfor gratisarrangementer som dette den 31. oktober med henblik på, at give dig og din virksomhed de bedste forudsætninger for at overleve i jeres branche. Helle Rindal er Start Up konsulent i Iværksætterhuset. Hun henviser til, at Iværksætterhuset også kan tilbyde at henvise til private rådgivere og eksperter, der passer netop til den enkelte iværksætter. På den måde, får iværksætterne gavn af Iværksætterhusets erfaring og brede netværk. Iværksætterhusets arrangement ligger i rigtig fin forlængelse af Larsen Finans & Administrations passion for at hjælpe iværksættere godt i gang. Derfor ønsker vi også at støtte op om Start Up Cafeen, hvor vi vil bidrage med vores viden og ekspertise. Vi håber på at se jer! Begivenhedens praktiske oplysninger: Dato og tid: Mandag den 31. oktober kl. 9.30 - 11.30 Sted: Gentofte Rådhus, Bernstorffsvej 161, 2920 Gentofte Skrevet af: Camilla Michelle Mikkelsen |
Kategorier
Alle
ArKIV
Maj 2021
|