Som virksomhed er det vigtigt, at brande sig selv ud af til og samtidig udstråle professionalitet. Nu er dette også muligt at gøre, når I ordner jeres regnskaber. I Larsen Finans & Administration har vi stor erfaring med e-conomic som er et regnskabsprogram. Det er nemt og fleksibelt, mere end 90.000 benytter sig af programmet og det er et af Europas mest succesfulde online regnskabsprogrammer til fakturing, moms og bogføring.
Larsen Finans & Administration kan varetage denne designopgave for dig. Vi kan gennem e-conimic blandt andet tilbyde jer at lave et design, hvor fakturaer, kontoudtog mv. kommer til at reflekterer jeres brand og dermed jeres virksomhed. Det betyder, at vi tilpasser faktura- og kontoudtogslayouts mv., så disse komplimenterer og udstråler din virksomheds krav og ønsker. På den måde vil virksomhedens logo, farver og identitet blive brandet. Vi finder det i nogle tilfælde fordelagtigt, at vedhæfte en tryksag på fakturaerne, da dette giver mulighed for at udsende både fakturaer og produktnyheder i samme omgang. E-conimic tilbyder i skrivende stund halv pris til alle nye kunder! Ønsker du, at benytte e-conomic til at udstråle profesionalitet og gøre din virksomhed mere profitabel? Vi kan hjælpe din virksomhed med et design i e-conomic, hvor løsningerne tager afsæt i netop de udfordringer som kendetegner din branche. Baseret på vores design-erfaringer, kan vi vurderer hvordan vi bedst designer et layout, der passer til din virksomhed og den branche du befinder dig i. Resten af året tilbyder e-conomic 50% i rabat de første tre måneder til nye kunder, som oprettes gennem gennem Larsen Finans & Administration. Er man interesseret i dette, er der et ekstra godt tilbud, til de hurtige: Nemlig en ekstra måned med de 50% i rabat. Du får kontantrabat på alle eksterne licenser – tre måneder til halv pris og fire, hvis licensen tegnes inden 1. september. Med e-conomic kan Larsen Finans & Administration gøre renskabsarbejdet mere smidigt og bringe din virksomhed i tættere kontakt med kunderne. Vi kan kort opsummere hvorfor I skal kontakte os og diskutere et design i e-conomic:
Hvis du skulle være abbononent på et andet regnskabsprogram, er det en mulighed at blive overført til e-conomic og stadig modtage samme rabat. Hvis du ønsker denne rabat, så giv endelig lyd – tilbuddet gælder året ud! Kontakter du os inden da, kan vi oprette dig gennem vores administrationsmodul, og så har du sikret dig og din virksomhed rabatten til brug af e-conomic. Skrevet af: Camilla Michelle Mikkelsen
1 Comment
Larsen Finans & Administration tilbyder professionel hjælp til at håndtere løn. Vi står i dag for at køre løn for talrige medarbejdere på tværs af diverse platforme. Vi kan tilbyde dig en stor erfaring inden for faget. Vi har ressourcer til at håndtere stor volumen i lønkørsler og ansatte. Hertil dokumenteres alt løbende med filer, der kan indlæses i virksomhedens ERP-system.
Vi ser det som en fordel, at samle løn og regnskaber i CLOUD med e-conomic og Danløn. Larsen Finans & Administration benytter netop disse services, hvor alle virksomhedens informationer samles i ”skyen”. På den måde sikrer vi, at alle vores systemer er tilgængelige på nettet, hvorfor de samtidig er 100% digitale. Både sikkerhed og tilgængelighed er af høj kvalitet. Jeres data er underlagt et kæmpe sikkerhedsnetværk og I skal derfor aldrig frygte for, at de går tabt. Vi er en online-virksomhed og kan distribuere data lynhurtigt. I Larsen Finans & Administration betjener vi både danske, engelske, norske, svenske samt virksomheder i de Forende Arabiske Emirater. Vi favner bredt og vi kan derfor helt sikkert også betjene dig. Det er billigt, sikkert og så kan vi ikke komme uden om, at det også er fremtiden. Kontakt os, og så er vi klar til at hjælpe! Skrevet af: Camilla Michelle Mikkelsen De fleste virksomheder skal indbetale moms den 1. september 2015 og Larsen Finans & Administration kan fungere som en god sparringspartner hertil. Vi står også til rådighed for jer, som ikke ønsker at outsource men blot har nogle spørgsmål angående hvordan man indberetter, hvad momssandsynliggørelse er mv. Vores faglighed kan være med til at sikre, at dig og din virksomhed ikke betaler for meget.
Moms kan forekomme kompliceret og der er tre forskellige måder at indberette på, nemlig pr. halve år, pr. kvartal eller pr. måned. Larsen Finans & Administration har udarbejdet en oversigt, hvor du kan se dine deadlines for indbetaling. Deadlines kan læses her: http://www.larsen-finans.dk/momsfrister-2015.html Spørgsmålet er nu, hvordan du ved, hvilken metode din virksomhed, skal forholde sig til? Halvårlig afregning af moms: Hvis din virksomheds momspligtige omsætning er under 5 millioner kroner årligt, og du har indrettet og betalt til tiden, så skal din moms indberetning ske hvert halve år. Moms skal indberettes kvartalsvis, hvis din virksomhed er nystartet. Efterfølgende undersøger SKAT virksomhedens omsætning, hvortil de kan ændre afregningsperioden til at være hvert halve år. Kvartalvis afregning af moms: Hvis din virksomheds momspligtige omsætning er mellem 5-50 millioner kroner årligt, eller hvis du selv har søgt om denne afregningsform, skal du indberette moms kvartalvis. Månedsvis afregning af moms: Hvis din virksomheds momspligtige omsætning er over 50 millioner kroner årligt eller du selv har søgt om denne afregnings form, så skal du indberette moms månedsvis. Husk at indberette for din virksomhed. Synes dette uoverskueligt og kompliceret, så kan Larsen Finans & Administration hjælpe. Der kan være penge at spare, hvis man gør det korrekt. Det er vigtigt at være opmærksom på, at der inden for EU findes forskellige regelsæt for moms, herunder ydelser og varer. Derudover er der særlige regler for moms uden for EU – dette gør sig også gældende for EU fakturaer som du sender ud. Moms kan være besværligt og du behøver ikke sidde alene med det. Vi har stor erfaring inden for netop dette felt og I er velkommen til at kontakte os når som helst. Skrevet af: Camilla Michelle Mikkelsen |
Kategorier
Alle
ArKIV
Maj 2021
|