Outsourcing
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt

Én samlet løsning med FarPay højner likviditeten for virksomheder

1/5/2017

0 Comments

 
I Larsen Finans & Administration har vi valgt at indgå et samarbejde med virksomheden Farpay, som leverer plug-n-play cloud-løsninger til virksomheder, organisationer, foreninger, revisorer og bogholdere med et regelmæssigt betalingsflow. Med FarPays løsning har virksomheder adgang til alle typer betalingsløsninger, herunder BS og MobilePay, uden at din virksomhed behøver at lave nogle ændringer i jeres eksisterende systemer.

Med dette samarbejde sikrer vi dig og din virksomhed en bedre likviditet, idet I altid kan regne med, at pengene går ind fra jeres kunder, idet pengene trækkes automatisk – som du kender det fra betalingsservice – hvorfor du ej heller skal bekymre dig om at skulle betale renter og gebyrer eller for sene betalinger. Har du først FarPay set-uppet, så kan du nemt tilmelde dig andre betalingsløsninger, f.eks. MobilePay og så er du hurtigt i gang. Det er hurtigt og let at skifte betalingsløsning med FarPay, og så tilbyder de til og med alle betalingsløsninger, og alt du har brug for er en enkelt integration. Flere end 100 virksomheder, revisorer/bogholdere og foreninger bruger FarPay, der er et system, som automatisk håndterer alle krav og betalinger mellem regnskabsprogrammet og kunderne.
 
Fordelen ved at I som virksomhed bruger FarPay er netop en bedre likviditet, idet I får betalingsservice, leverandørservice mm. i én samlet løsning og dermed kan I opkræve kunder nemt og bekvemt uden at skulle installere og sætte en masse løsninger op selv. ​
Billede
​Et samarbejde med fordelagtige regnskabsløsninger
Larsen Finans & Administration har valgt at indgå i et samarbejde med FarPay, da vi anser FarPays løsninger som brugbare og let anvendelige, hvilket kan være til gavn for vores kunder, idet FarPays regnskabsløsning automatiserer og effektiviserer virksomhedernes manuelle processer. 
 
Vi har i forbindelse med samarbejdet foretaget et interview med FarPays CEO, Samal Samuelsen, som forklarer nærmere om, hvad det betyder for en virksomhed at være tilkoblet FarPay og dermed kunne opkræve via BetalingsService og LeverandørService.
 
Samal henviser således til, at FarPay kan bistå med at effektivere forsendelse af faktura- og betalingskrav, hvorfor denne løsning er lettere for kunden, som ikke skal tænke på at foretage en manuel betaling over netbank, idet betalingen kører automatisk.
 
”Med vores betalingsløsning skaber vi en række fordele – blandt andet inden for effektivisering af bogføring af indbetalingsoplysninger samt af administration af betalingsaftaler. Derudover for du med vores løsning både billigere forsendelsesomkostninger, lavere transaktionsomkostninger og mulighed for internationale betalinger via VISA eller MasterCard – alt sammen med blot én enkelt integration”, udtaler Samal.
 
Ved at automatisere en række manuelle arbejdsgange sparer bogholdere og revisorer en masse ressourcer og kan betjene flere kunder, fordi de får frigivet mere tid. Samtidig minimeres risikoen for fejl. Det helt unikke ved FarPay løsningen er nemlig, at alle betalingsdata fra regnskabsprogrammet kan håndteres i et format og så efterfølgende sendes ud i alle de forskellige betalingsformer til kunderne. 
Hvorfor er samarbejdet en fordel for jer som kunde?
Som kunde som enten Larsen Finans & Administration eller hos FarPay, så er der mange fordele at hente. Blandt andet sparer du ressourcer og processer, da det er nemt for dig at betale og tilmelde dig aftalen. Samal fortæller yderligere at ”samarbejdet skaber en effektiv forsendelse ift. faktura og betalingskrav, hvilket også betyder en mere effektiv bogføring, hvor man ikke skal bruge tid på at kigge på kontoudtog osv.” Således kan du som kunde grundet dette samarbejde få billigere betalingsløsninger, og vi kan nemt hjælpe med at skifte til denne samlede løsning.
 
Fordelen ved at samarbejde med bogholdere og erhvervsbureauer
Vi spurgte Samal om hvilke fordele, som FarPay anså ved at samarbejde med bogholdere og erhvervsbureauer, hvortil Samal lister hele fire essentielle fordele:
  • Bogholdere & Erhvervsbureauer automatiserer og effektiviserer deres arbejdsprocesser.
  • Bogholdere & Erhvervsbureauer kan levere en bedre service overfor deres kunder.
  • Bogholdere & Erhvervsbureauer sparer tid til manuelle arbejdsopgaver.
  • Bogholdere & Erhvervsbureauer kan fokusere på mere værdiskabende ydelser.
 
Derudover er der også fordele ift. kunderne. ”FarPay får lettere adgang til en større kundemasse samtidig med, at vi får færre kundekontakter/brugere ift. antal slutkunder/virksomheder, hvilket gør det muligt at tilbyde en konkurrencedygtig pris/ydelse”, sagde Samal i vores interview. 
Billede
Samal Samuelsen, salgsdirektør i FarPay

Read More
0 Comments
    Kontakt os

    Kategorier

    All
    åbningsbalance
    Afstemning Af Paypal
    Ansættelsesbevis
    Ansættelseskontrakt
    årsafslutning
    årsregnskab
    årsregnskab
    Backup Bilag
    Backup Dinero
    Bankafstemning
    Billysbilling
    Billys Billing
    Billys Billing Bøger
    Bogføring
    Bogføring
    Bogholder
    Bookings
    Budget
    Budget123
    Cms
    CVR.dk
    Danløn
    Data Fra CVR
    Dataløn
    Den Hybride Arbejdsmodel
    Digitalisering Af Bogholderiet
    Digital Sommer
    Dinero
    Dinero Pro
    Dropbox
    Dropbox Dinero
    Economic
    E Conomic
    E-conomic
    Elektronisk Betaling
    Erp
    Facebook
    Finance And Accounting Outsourcing
    Hjælp Til årsregnskab
    Human Ressource
    Huskeliste Til årsregnskab
    Indscanning Dinero
    Integration Til Budget
    Kreditorstyring
    Kundeservice
    Larsensolutions
    Lovmand & Coach
    Mobilbetaling
    Mobilepay
    Møde
    Moms
    Online Chat
    Outsourcing Af Back Office
    Outsourcing Af Back-office
    Pris Economic
    Rabat På Economic
    Rådgivning Om Arbejdsprocesser
    Receptionist
    Regnskabshjælp
    Regnskabshjælp
    Regnskabssystem
    Rikke Vistisen
    Selvbetjening
    SMV
    Socialmediamarketing
    SWIPP
    SWIPP Til Erhverv
    VIRK.dk
    Websites


    ArKIV

    May 2021
    May 2020
    August 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    October 2018
    July 2018
    April 2018
    January 2018
    September 2017
    August 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    April 2014
    February 2014
    January 2014
    May 2013


    RSS Feed

YDELSER

Bogføring
Løn
Debitorer
Kreditorer
Administration
​Data
Årsregnskab
Priser

Løsninger

Mest for små virksomheder:
Små virksomheder - en samlet løsning
Iværksættere

Mest for mellemstore og store virksomheder:
Etablering & Drift i UK 
Finance & Accounting Outsourcing
Workflow Automation

Virksomheden

Om os 
Blog
Nyhedsbrev
Referral
Kontakt

Larsen Finans & Administration ApS І Enghavevej 40, 3 DK-1674 І Telefon +45 7026 9911 І info@larsen-finans.dk І CVR: 40615857 І Cookies 
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt