Outsourcing
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt

Larsen Finans & Administration bliver Dataløn Lønpartner

1/2/2017

0 Comments

 
Billede
Med ansvaret for flere hundrede lønkørsler månedligt, er det nødvendigt, at Larsen Finans & Administration kan tilbyde korrekte og rettidige lønninger og herunder et ansvar, der gælder over for ansatte såvel som arbejdsgiver. Derfor er det med stor glæde, at vi per januar 2017 bliver Lønpartner med Dataløn fra Bluegarden. 

Som Lønpartner hos Dataløn har vi en række fordele, vi kan give videre til vores kunder. Vores medarbejdere kan med dags varsel opsætte løn for virksomheder, der skal til at køre løn for første gang. Ligeledes kan vi tilkobles eksisterende abonnementer og vejlede med kort varsel, så din virksomhed undgår forkerte afregner og fejl i lønsedler.  
 
At køre løn via Dataløn er naturligvis 100% digitalt med lønsedler i e-boks osv. Med Dataløn får man en komplet leverandør af lønrelaterede services og i kombination med Larsen Finans & Administrations erfarne lønbogholdere, får man en af markedets mest innovative og stabile lønløsninger.  
​
Små virksomheder ønsker måske blot et system til en til to ansatte, som fremfor alt er billigt men også pålideligt. Større virksomheder ønsker fortsat en konkurrencedygtig pris, men udvidet funktionalitet i form af indrapportering af tid, projektdimensionering eller udvidet support – i begge scenarier er kombinationen af Larsen Finans & Administration med Dataløn software en optimal løsning.  

Læs mere om vores partnerskab på vores partnerside.


Skrevet af: Camilla Michelle Mikkelsen
 

0 Comments

Lille regnskabsvirksomhed søger serviceminded studentermedhjælper 

1/2/2017

0 Comments

 

Har du en interesse for at udarbejde rapporter, budgetter og styre kreditor/debitorbogholderi? Så har vi måske det rette studiejob for dig!

Basisopgaver er rutinearbejde i form af bogføring og bankafstemninger. Derudover får du ansvar for egne kunder på sigt. I fællesskab med dine kunder skal du udarbejde rapporter, budgetter samt styre kundens kreditor/debitorbogholderi og ikke mindst bistå med at optimere virksomhedens systemer og strukturer. Vi forestiller os at du er HA-almen studerende, og at du dermed interesserer dig for regnskabsanalyse, eksterne regnskaber & budgettering/rapportering. Du kender til begreberne debet/kredit fra din undervisning og vil hos os få mulighed for at anvende disse i praksis. Derudover må du gerne føle dig hjemme i Excel – og Officepakken generelt og samtidig kunne begå dig på engelsk. 

Vi er en lille virksomhed i vækst, som primært leverer bogførings- & regnskabsløsninger, men i stigende grad også leverer konsulentopgaver indenfor beregninger, analyser & digitale løsninger. Vores kunder er små- & mellemstore danske samt internationale virksomheder inden for en række forskellige brancher.

Vores arbejde og tilgange til opgaver er baseret på kundeservice, engagement og lysten til hele tiden at bibringe vores kunder de nyeste løsninger. Vi er beliggende i VEGA bygningen, hvor du vil få din gang på kontoeret. Vi sætter pris på en uformel tone og godt kollegaskab. 
Arbejdstiden er yderst fleksibel, men som udgangspunkt minimum 10 timer ugentligt. Dette kan løbende skemalægges, således, at det passer til studiet og eksamener. Løn efter aftale og kompetencer, ligesom du er velkommen til at stille spørgsmål omkring, hvordan studiet og arbejdet passer sammen.

Spørgmål henvendes til stud.cand.merc Rie Billestrup på rb@larsen-finans.dk
Ansøgningen skal bestå af CV, motiveret ansøgning og et karakterudskrift, som
bedes indsendt via linket.

Ansøgningsfrist er 5/2-2017, samtaler finder sted umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

>> Læs mere og ansøg her 
 
0 Comments

Fem gode vaner for den lille virksomhed

1/2/2017

0 Comments

 
Et nyt år allerede startet, og inden året kommer for godt i gang, kan det være nødvendigt at overveje, om nu ikke er et oplagt tidspunkt, at omlægge gamle og uhensigtsmæssige rutiner, få nyt software eller måske noget helt tredje? Nye tiltag kan være et fornuftigt valg.
I Larsen Finans & Administration arbejder vi hver dag på tværs af virksomheder fra mange sektorer. Vi samarbejder med markedsledende softwareselskaber inden for regnskab og administration i Danmark. Således har vi udarbejdet vores helt egen uofficielle top fem liste over tiltag eller nytårsforsætter for 2017. Du er naturligvis meget velkommen til at skrive dine egne bud i kommentarfeltet nedenfor.
Billede

​Vores top fem liste for gode vaner i 2017

1: Papirløs arbejdsgang
Hvis din virksomhed ikke allerede er blevet papirløs, det et vigtigt skridt, at den kommer derhen hurtigst muligt! Udover at papir er håbløst forældet som medium, repræsenterer det også ineffektivitet. Papirløst betyder digitalt, og med digitalt arbejde kan man dele, kopiere, videresende, lagre for evigt og meget mere. Så er din virksomhed indehaver af ulæselige timesedler, vagtplaner med overstregninger, fakturakopi til chefen, en til ringbindet og en til bogholderiet, så udnytter den sandsynligvis ikke sit fulde potentiale. Kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål eller behøver vejledning til at blive digital og dermed mere effektiviseret.

2: Vi mødes i fællesrummet
Selvom vi i stigende grad lever i den digitale verden, er vi stadig de samme sociale væsner, som vi altid har været. Der er således fortsat et brug for et fællesrum, et samlingssted og plads til den daglige snak mellem kollegaer og kunder.  I 2017 bør virksomheder sørge for, at dette samlingssted også findes i en digital version, så de ansatte ikke sidder mutters alene derhjemme og tomt stirrer ned på et excel ark, fordi det jo er dejligt at arbejde hjemmefra.
Rådet herfra lyder på, at virksomheder bør få investeret i noget software, der binder ansatte (og kunder, leverandører m.v.) sammen digitalt. Om det er en fælleschat, Slack, Microsoft Teams, Facebook Groups, PODIO eller Yammer – er ikke afgørende. Det handler blot om at skabe nogle rum, hvor arbejdet kan ske, og hvor beskeder kan udveksles.
Der findes nogles rigtig gode softwareløsninger til små penge, hvor man får det hele samlet i en pakke. Vi vil gerne hjælpe dig med at finde den løsning, som passer bedst til din virksomhed.

3: ”Kunden er i centrum”
I det offentlige har man altid talt om, at borgeren er i centrum og i det private om at det er kunden. Det er et mantra, der får garvede funktionærer til at trække på smilebåndet, for neden under klicheen, er der den rå erkendelse af, at det hurtigt kommer til at handle om alt andet end både kunden eller borgeren. Det kan være internt administrativt besvær, strid om den fremadrettede strategi mv.
Vi er i 2017, og vi har aldrig haft flere værktøjer til at realisere strategien. Derfor skal virksomheder nu i 2017 skrive ned, hvordan de betjener deres kunder fra start til slut og vurdere, hvor meget af det, der kan forbedres via automatisering og digitalisering. Fjerner man de mange rutineopgaver forbundet med kundebetjening, bør det frigøre mere tid til at have en personlig dialog med kunden om vigtigere ting. Dette skaber reelle menneskelige relationer.

4: Standarder versus din personlige side
Nu da software sælges på abonnement, er dette blevet en standardydelse. Alle ser den samme brugerflade i Gmail, e-conomic, Danløn, Office365 og Google Apps. Der er derfor ikke tale om din software, men snarere om en standardløsning. Dette får mange virksomheder til at protestere. De skaber fortsat processer og arbejdsdiagrammer, som er indrettet, så det er mest optimalt for dem, og så lukker de øjnene for, at det software, de abonnerer på ikke understøtter deres tilpassede processer. På den ene side kan man ikke helt få det, som man vil, men modsat kan man få sin software individualiseret med andre apps eller simpelthen alliere sig med en programmør, som kan tilpasse det virksomheden. Som udgangspunkt sælges software som standarder nu, og hvis vi blot følger med udviklingen og accepterer dette, så man kan også modificere sine processer, så de kan rummes i standarden.
Det gælder selvfølgelig ikke større virksomheder, som har flere midler og kan lave tilpasninger på andre måder.

5: Menneskelige relationer
Alt bliver digitalt og mon ikke 2017 er året, hvor vi alle sammen får en smule tech-kvalme? Omstillingen og alle de nye tiltag kan nu godt blive for meget. I 2014-2016 måtte vi indrette os på deleøkonomi, cloud-services, digital sagsbehandling og meget mere. Vi mener dog at virksomheder, der producerer en reel service eller et reelt produkt med en værdi for andre bør kunne lykkes – med eller uden de mange digitale tiltag. Derfor er personlige relationer fortsat er vigtige – også selvom man har alle de nyeste digitale løsninger. Så inden vi barrikaderer os bag auto-replies, automatiserede arbejdsgange og andre effektive værktøjer, så er det nu ubetinget en fordel, at forbedre sit produkt eller ydelse stadig huske på den gode dialog med kunderne. Vi skal huske mennesket – det er nu engang stadig os, som træffer beslutningerne og som er hjernerne bag alt det digitale.


Skrevet  af: Camilla Michelle Mikkelsen

0 Comments
    Kontakt os

    Kategorier

    All
    åbningsbalance
    Afstemning Af Paypal
    Ansættelsesbevis
    Ansættelseskontrakt
    årsafslutning
    årsregnskab
    årsregnskab
    Backup Bilag
    Backup Dinero
    Bankafstemning
    Billysbilling
    Billys Billing
    Billys Billing Bøger
    Bogføring
    Bogføring
    Bogholder
    Bookings
    Budget
    Budget123
    Cms
    CVR.dk
    Danløn
    Data Fra CVR
    Dataløn
    Den Hybride Arbejdsmodel
    Digitalisering Af Bogholderiet
    Digital Sommer
    Dinero
    Dinero Pro
    Dropbox
    Dropbox Dinero
    Economic
    E Conomic
    E-conomic
    Elektronisk Betaling
    Erp
    Facebook
    Finance And Accounting Outsourcing
    Hjælp Til årsregnskab
    Human Ressource
    Huskeliste Til årsregnskab
    Indscanning Dinero
    Integration Til Budget
    Kreditorstyring
    Kundeservice
    Larsensolutions
    Lovmand & Coach
    Mobilbetaling
    Mobilepay
    Møde
    Moms
    Online Chat
    Outsourcing Af Back Office
    Outsourcing Af Back-office
    Pris Economic
    Rabat På Economic
    Rådgivning Om Arbejdsprocesser
    Receptionist
    Regnskabshjælp
    Regnskabshjælp
    Regnskabssystem
    Rikke Vistisen
    Selvbetjening
    SMV
    Socialmediamarketing
    SWIPP
    SWIPP Til Erhverv
    VIRK.dk
    Websites


    ArKIV

    May 2021
    May 2020
    August 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    October 2018
    July 2018
    April 2018
    January 2018
    September 2017
    August 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    April 2014
    February 2014
    January 2014
    May 2013


    RSS Feed

YDELSER

Bogføring
Løn
Debitorer
Kreditorer
Administration
​Data
Årsregnskab
Priser

Løsninger

Mest for små virksomheder:
Små virksomheder - en samlet løsning
Iværksættere

Mest for mellemstore og store virksomheder:
Etablering & Drift i UK 
Finance & Accounting Outsourcing
Workflow Automation

Virksomheden

Om os 
Blog
Nyhedsbrev
Referral
Kontakt

Larsen Finans & Administration ApS І Enghavevej 40, 3 DK-1674 І Telefon +45 7026 9911 І info@larsen-finans.dk І CVR: 40615857 І Cookies 
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt