Outsourcing
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt

8 gode grunde til at outsource regnskabs- & lønfunktioner

9/5/2020

0 Kommentarer

 

Skal din virksomhed reducere omkostninger eller blot fastholde omkostninger på status quo i en vækst situation – uden at skulle gå på kompromis med kvaliteten, kan outsourcing være svaret.
I nedenstående har vi lavet en liste med 8 gode grunde til at outsource regnskab, løn eller forretningsprocesser enten helt eller delvist. 

Øget profitabilitet ​

​Flere undersøgelser indikerer (Se eks. her) at outsourcing af regnskabs- & lønfunktioner øger overskuddet i virksomheden. Hovedargumentet er at outsourcing af disse opgaver, bibringer virksomheden tid & ressourcer til at fokusere på at drive virksomheden frem, dvs. øge fokus på salg, produkter & services. ​

Reducerede omkostninger

​Et godt bud er at virksomheden kan spare op til 30-40% ved at outsource regnskabs- & lønfunktioner til et outsourcingsfirma. En intern regnskabsmedarbejder vil være dedikeret kun til virksomheden og der vil således altid være et vist ressourcespild, ligesom der vil være omkostninger til overheads, ledelse samt de ordinære forpligtigelser i form af feriepenge, barsel, pension mv. 

Mindre sårbarhed ​

Billede
​En outsourcingsvirksomhed vil typisk have flere medarbejdere dedikeret til de samme funktioner, f.eks. AP, AR el. Payroll, hvorimod en virksomhed, hvor funktionerne er interne kun vil have ansat de medarbejder opgaven kræver. Det betyder at i tilfælde af sygdom, ferie mv. vil outsourcingsselskabet alt andet lige have nemmere ved at bemande opgaver, hvorimod virksomheden med interne funktioner, vil skulle bemande igennem vikariater, sidemandsoplæring mv. 

​Adgang til faglig viden

​I et outsourcingsselskab, vil der være adgang til ressourcepersoner, med særlig dyb faglig viden om moms, løn, business intelligence og systemer. Dette økosystem af viden får man adgang til ved at outsource, holdt op imod interne medarbejdere, der muligvis ikke har samme bredde blandt kollegaer, medmindre der er tale om en større virksomhed. 

Software & systemer

​Selskaber der kun lever af at producere regnskabs, løn & forretningsprocesser, vil i sagens natur være dedikeret til dette område og have afsat en stor del ressourcer til at holde sig ajour og opdateret med de mest effektive og moderne systemer & software.
Som kunde, vil man derved få en fordel ift. konkurrenter med interne løsninger, da virksomheden vil få adgang til den nyeste og mest effektive teknologi. 

Objektivitet

​At have en ekstern regnskabsafdeling, skaber et armslængdeprincip, som kan være særdeles nyttig f.eks. i form af en situation hvor virksomheden skal tiltrække ekstern kapital i form af investorer eller lån. Investorer, banker m.fl. vil have en tendens til at vægte et eksternt bureau som en positiv garant for at tallene er korrekte – eller som udgangspunkt troværdige. 
Billede

Love & regler

​Regnskab og løn er notorisk kendt for at være reguleret ved lov helt ned til de mindste detaljer. Derudover ændrer reglerne sig kontinuerligt, så de flugter med landets overordnede politiske retning. Det være sig stort set på alle områder – moms, løn, fradrag & satser mv.
Ved at outsource sikrer man sig at ens virksomhed konstant efterlever de nyeste krav og regler, da regnskabsvirksomheden netop har som en af sine kernekompetencer at holde sig orienteret indenfor disse regler. 

Tid ​

Billede

Det siges at den eneste virkelige ressource i verden er tid. Ved at outsource, træffer virksomheden en strategisk beslutning om at købe resultatet (regnskaber, løn), fremfor selv at bruge tid på at udvikle dem. Det frigør tid til at virksomheden kan fokusere på sit egentlige mål – hvad enten det er at sælge et produkt eller en service. 

​Larsen Finans & Administration har siden 2010 haft som fornemmeste opgave at hjælpe virksomheder med at fokusere på deres kerneforretning. Vores løsninger spænder bredt fra regnskab, bogholderi, løn til forretningsprocesser.
​Hvis ovenstående 8 punkter har vakt din interesse, tager vi gerne en uforpligtende og fortrolig snak om et muligt samarbejde.

Kontakt os på tlf.: + 45 7026 9911 eller via vores kontaktformular her


0 Kommentarer

LARSEN FINANS & ADMINISTRATION SLÅR DØRENE OP FOR NYT SELSKAB I LONDON

13/8/2019

0 Kommentarer

 
LARSEN FINANS & ADMINISTRATION ÅBNER SØSTERSELSKAB I LONDON, FOR AT STYRKE SIN TILSTEDEVÆRELSE PÅ DET ENGELSKE MARKED OG KUNNE BISTÅ DANSKE SÅVEL SOM ENGELSKE SELSKABER MED BOGFØRING, LØN & RAPPORTERING.  ​

Larsen Finans & Administration har i samarbejde med lokale engelske kræfter, lanceret søsterselskabet Larsen Finance & Administration Ltd. I London.  
Hermed styrker selskabet sin tilstedeværelse på det engelske marked og kan i endnu højere grad bistå selskaber med engelske aktiviteter, engelske selskaber med danske aktiviteter eller blot virke som eks. Shared Service Center for koncerner, der opererer i begge lande. ​

​SERVICES RETTET MOD DANSKE SELSKABER
, DER PÅTÆNKER ETABLERING I UK  ​
Storbritannien er fortsat en af Danmarks største handelspartnere og indtager pladsen som 5. største handelspartner og holder løbende et halvt hundrede tusinde danskere beskæftiget.  
Storbritannien og i særdeleshed London, som er Europas største by, er tillige en af de vigtige adgangspunkter for virksomheder der påtænker international ekspansion.  ​
Billede
                                                                                                                                                                                                                  Danmarks statistik
Larsen Finance & Administration Ltd. tilbyder danske selskaber en indgang til det engelske marked, hvor vi kan bistå med: ​
  • Præsentation af relevante regler og processer for netop din virksomhed
  • ​Etablering af selskabet  
  • Etablering af relevante systemer, herunder regnskabs- & lønsystemer som er compliant med engelske love og krav, herunder MTD  
  • Information omkring frister og rutiner, som vil gælde for virksomheden  ​​
  • Bogføring & regnskabsaflæggelse efter engelske standarder 
  • Lønninger  
  • Den obligatoriske arbejdspladspension, hvis virksomhedens ansatte opfylder kravene hertil  
  • En fast kontaktperson i Larsen Finance & Administration Ltd. med indsigt i engelske regler & love, som løbende kan bistå med at sikre virksomhedens uforstyrrede drift  ​​
SERVICES RETTET MOD DANSKE SELSKABER DER ALLEREDE OPERERER I UK  
Danske virksomheder er massivt tilstede i UK og har været det stort set altid. Pt. Opererer 782 danske datterselskaber i Storbritannien og beskæftiger i alt 91.500 ansatte. Danmark står tillige for 1% af al import i Storbritannien.  
Opererer din virksomhed allerede på det engelske marked, kan der være flere fordele i outsource regnskab & administration til Larsen Finance & Administration Ltd.  
Da LFA både er etableret i Danmark og i UK, får man et selskab, der uproblematisk kan assistere på dansk og engelsk og efter de gældende regler i begge lande.  ​
Billede
                                                                                                                                                                                                                  Danmarks statistik
Vores services inkluderer: ​
  • Komplet eller delvis bogføringsassistance 
  • Specifik outsourcing af eks. Account Payables, Account Receivables el. Agree som Financial Controller overfor eksisterende engelsk setup 
  • Lønbogholderi 
  • Vejledning, implementering og vedligehold af Workplace Pension Schemes 
  • Lokale rapporteringer eller rapporteringer i format til konsolidering eks. Ved dansk moderselskab
  • Dansk & engelsk kontaktperson  
  • Unified Shared Services, eks. hvis man ønsker at samle dansk og engelsk regnskab i en samlet løsning hos LFA  
VIL DU VIDE MERE? ​
Larsen Finans & Administration ApS (DK) & Larsen Finance & Administration Ltd. (UK) er 2 selvstændige juridiske enheder i hhv. Danmark og Storbritannien. Du kan derfor frit vælge, hvor du ønske at placere dit kundeforhold. Dette kan være værd at overveje eks. hvis din virksomhed er en del af en større koncern eller hvis du har specielle udfordringer ifht. Brexit.  ​

    Larsen Finans & Administration ApS DK

    Tlf.: +45 70269911
    W.:  www.larsen-finans.dk ​​
Indsend

    Larsen Finance & Administration Ltd. UK

    Tel.: +44 20 3966 5350
    W.: www.larsen-finance.co.uk ​
Indsend
0 Kommentarer

Ny Senior Accountant hos Larsen Finans & Administration

10/8/2019

0 Kommentarer

 
Lisbeth Larsen er ansat hos Larsen Finans & Administration som senior accountant, hvor hun vil varetage en portfolio af kunder indenfor SMV segmentet. 
Billede

​Med en baggrund indenfor regnskab, herunder flere år i store multinationale virksomheder, hvor hun blandt andet har arbejdet med Account Receivable & Collection, har hun oparbejdet spidskompetence i customer relations & satisfaction. 

​Udover de gængse systemer såsom e-conomic, danløn, O365 og diverse registreringssystemer, har Lisbeth arbejdet med SAP og er i dag superbruger i systemet. 
" I takt med at virksomhedens kundeportfolio har ændret sammensætning og således nu har en større tyngde af etablerede virksomheder med fokus på dag til dag rapportering og opfølgning, er ansættelsen Lisbeth et naturligt skridt i styrkelsen af erfarne profiler til varetagelse heraf"
Lisbeth's kundeportfolie hos LFA rummer allerede flere virksomheder indenfor så forskellige brancher som informationsteknologi, handel & service og reklamevirksomhed. 

Lisbeth ser frem til at udbygge kundeforholdet samt bistå med den digitale tranformation, der pågår indenfor regnskab og løn i disse år. 

    Kontakt os i dag

Indsend
0 Kommentarer

Larsen Finans & Administration byder velkommen til endnu en studentermedarbejder!

11/6/2019

0 Kommentarer

 

​Larsen Finans & Administration byder velkommen til vores nyeste studentermedarbejder - Emil Ottosen

Det er med stor fornøjelse at vi hos Larsen Finans & Administration byder velkommen til endnu en studentermedarbejder iblandt os. 

Emil vil primært assistere inden for regnskab, hvor han blandt andet vil bistå med hjælp inden for bogføring, rapportering og løn. 
Billede
Emil studerer til daglig på CBS, hvor han er igang med sin kandidat i Accounting, Strategy & Control, hvor han også tidligere har færdiggjort sin bachelor i erhvervsøkonomi, HA Almen.

Emil kommer fra Esbjerg, hvor han er født og opvokset og har senere valgt at flytte til København, hvor han har boet i nu 6 år. Derudover er Emil glad for sport, blandt andet fodbold, klatring og golf og nyder af at være socialt aktiv. 

Fremtidigt vil Emil fortsat gerne arbejde indenfor internt regnskab og økonomi - mere specifikt ved han endnu ikke. 

Vi glæder os til at præsentere Emil for eksisterende såvel som nye kunder.

Velkommen til!  
0 Kommentarer

Zenegy - En ny generation af lønsystemer

8/5/2019

0 Kommentarer

 
Larsen Finans & Administration indgår partnerskab med Zenegy 
Billede

​Larsen Finans & Administration indgår partnerskab virksomheden Zenegy. Zenegy er et nyt lønsystem, som tilbyder en komplet løsning, der gør løn både nemt og effektivt. 

Zenegy - Et komplet lønsystem 
Nyeste partnerskab hos Larsen Finans & Administration er med virksomheden Zenegy.
Zenegy tilbyder komplet lønstyring med udgangspunkt i tidens mest innovative og moderne løsninger, hvor fokus er at samle alle de funktioner du har brug for kun ét sted. 
​
Zenegy lønsystem gør det muligt at give dine medarbejder en nemmere og bedre lønoplevelse med en interaktiv lønseddel og mulighed for at registrere blandt andet timer, fravær og kørsel via Zenegys medarbejder-app. 
Du får ligeledes som lønadministrator og virksomhedsleder adgang til en brugervenlig platform, hvor du kan styre lønnen samt godkende timer, fravær og kørsel fra både pc og mobiltelefon - nemt og enkelt.  
Medarbejder App direkte fra lommen til lønnen
Med Zenegy medarbejder-app sparer du både tid og reducerer risikoen for fejl i virksomheden.
Zenegy medarbejder-app gør det muligt at effektivisere og reducere administrativt tid på manuelt tastearbejde idet, at den enkelte medarbejder kan taste alt fra timesedler til ferieønsker direkte via appen, hvorefter virksomheden kontrollerer og godkender fra den valgte platform.
Hertil giver appen adgang til en interaktiv lønseddel, der gør det let for medarbejderen at få et overskueligt overblik over lønsedlen og den løbende optjening af blandt andet feriepenge og pension.
Billede
Billede
Overblik med HR modul 
Senest har Zenegy udarbejdet et HR modul, til det formål at skabe overblik over blandt andet virksomhedens enheder og adgange samt dokumenter relateret til medarbejdernes ansættelse og pårørendes kontaktoplysninger. 
Via et dokumenthåndteringssytem kan du som virksomhed gemme vigtige dokumenter om ansættelsesforholdet og dele dem med den enkelte medarbejder i Appen - således vil du som virksomhed opfylde din forpligtelse til at den ansatte kender sine ansættelsesvilkår og sikre orden i dokumenterne. 
Herudover tilbyder modulet nem administration af kurser, der gør det enkelt for virksomhedens medarbejdere at skabe overblik over hvilke kurser 
​de kan deltage i, hvorefter et afsluttet kursus vil fremgå på medarbejderens egen profil i form af et kursusbevis. 
Billede

​Funktioner samlet ét sted  
Med Zenegy lønsystem kan du integrere med andre programmer som du i forvejen benytter i virksomheden og du vil nemt og hurtigt kunne arbejde på tværs af de forskellige apps. 
​Det betyder at du undgår manuelle processer mellem diverse systemer samt reducerer risikoen for fejlbehæftede dataoverførelser, idet processen sker automatisk imellem systemerne.
Således vil du spare virksomheden for en stor del af det manuelle tastarbejde ved blot at lade løndata fra Zenegy blive overført automatisk til den valgte software - helt af sig selv. 
Zenegy kan blandt andet integreres med e-conomic, Dinero og Business Central. 
Partnerskab med LFA 
Hos Larsen Finans & Administration er vi stolte af at indgå partnerskab med Zenegy Lønsystem og mener at det bibringer en merværdi til vores kunder idet, netop denne opgave ofte bruger uforholdsmæssige mange ressourcer i form af blandt andet tid fra virksomheder og dermed repræsentere omkostninger, der bør kunne nedbringes i den enkelte virksomhed.  
​
Partnerskabet gør det dermed muligt for vores kunder at benytte sig af en løsning, der på sigt vil optimere samt effektivisere virksomheden indefra og give plads til at fokusere på det egentlige i virksomheden. 
Billede

Ønsker din virksomhed at benytte Zenegy eller høre mere herom, står vi, såvel som naturligvis Zenegy klar til at besvare dem. Er din virksomhed allerede kunde hos Larsen Finans & Administration kan du hurtigt tilvælge Zenegy og integration & opsætning klares nemt og uden ventetid via din kontaktperson hos Larsen Finans & Administration. 

Ønsker din virksomhed at blive kunde hos Larsen Finans & Administration for at opnå hjælp til integration af eks. Zenegy, kan du sende en forespørgsel på info@larsen-finans.dk eller direkte via website www.larsen-finans.dk

Læs mere om Zenegy på nedenstående link; 
Zenegy.com

    Ønsker du at benytte Zenegy - så kontakt os i dag!

Indsend
0 Kommentarer

Velkommen til vores nye studentermedarbejder Oliver

30/4/2019

0 Kommentarer

 
Larsen Finans & Administration byder stort velkommen til vores nyeste studentermedarbejder - Oliver Nielsen
​Det er med stor fornøjelse, at vi hos Larsen Finans & Administration byder velkommen til vores nye studentermedarbejder Oliver.

Oliver kommer primært til at assistere inden for regnskab, hvor han blandt andet vil bistå med hjælp inden for bogføring, rapportering og løn.
Billede
Oliver studerer til daglig International Business på CBS, på sit første år og interesserer sig derudover for investeringer og virksomheder. Derfor finder han det ligeledes spændende at arbejdet hos Larsen Finans & Administration giver muligheden for at få en dybere forståelse for de økonomiske dele af forskellige typer af virksomheder i takt med den teoretiske viden og erfaring som Oliver sidenløbende tilegner sig fra sit studie.

​Oliver er endnu ikke fast besluttet på hans fremtidsplaner og ser derfor arbejdet hos Larsen Finans & Administration som en mulighed for at få indblik i, hvad han potentielt kan beskæftige sig med i fremtiden. 

Vi glæder os til at præsentere Oliver for vores eksisterende såvel som nye kunder.

​Velkommen! 



0 Kommentarer

Flyt ind i et af de lækreste workspaces i København og få din egen økonomiafdeling som nabo!

11/3/2019

0 Kommentarer

 
Labour Space
Labour Space er et nyopstartet koncept, som tilbyder co-working spaces beliggende på Vesterbro, København i VEGA bygningen, hvor man som virksomhed el. iværksætter kan leje sig ind, hvad enten man er én eller flere. ​

A CO-WORKING SPACE FOR CREATORS, THINKERS, ARTISTS AND PIONEERS
Billede
Billede
Labour Space tilbyder både delte og ene workspaces, alt efter om man er en nyopstartet virksomhed med flere medlemmer eller at man alene ønsker et kontor i blandt andre inspirerende iværksættere og virksomheder.

Som en del af Labour Space får du adgang til en række faciliteter, blandt andet mødelokaler, køkken og terrasse samt wifi og adgang til kontorene 24/7. Priserne ligger fra 2.850 kr. til 3.750 kr. alt efter om du ønsker et delt kontor eller dit eget kontor. 
Du vil derudover blive en del af et inspirerende, imødekommende og dynamisk iværksættermiljø i blandt mange andre talentfulde og passionerede virksomheder, herunder blandt andet Larsen Finans & Administration, som du alle vil kunne gøre brug af og sparre med i det daglige. 
Billede
Labour workspaces
Billede
Billede

​Memberships
Labour Space tilbyder 2 forskellige workspaces, for herigennem at gøre det muligt at leje et kontor, hvad entet man er en virksomhed med flere eller alene ønsker et kontor i blandt andre iværksættere og virksomheder.
'Shared Space'
Perfekt for selvstændige iværksættere
· Egen kontorplads i blandt 14 andre / Dedicated desk in room with 14 other people
· Adgang 24/7 / Access 24/7
· Mødelokale / Meeting room
· Mødesofaer / Meeting sofas
· Wifi / 1Gbit
· Opbevaringsrum / Storage room
· Adgang til terrasse / Access to terrace
· Adgang til køkken / Access to kitchen

· Rengøring, elektricitet og varme / Cleaning, electricity, heating, etc
​

DKK 2.850
per head per month ex. VAT
'Own Space'
Perfekt for nyopstartet virksomhed
· Lukket rum for 5 mennesker / Closed room for 5 people
· Adgang 24/7 / Access 24/7
· Mødelokale / Meeting room
· Mødesofaer / Meeting sofas
· Wifi / 1Gbit
· Adgang til terrasse / Access to terrace
· Adgang til køkken / Access to kitchen
· Rengøring, elektricitet og varme / Cleaning, electricity, heating, etc.


​

​DKK 3.750
per head per month ex. VAT

    Bliv en del af Labour Space i dag!

Indsend

0 Kommentarer

Partnerskab med Roger

7/2/2019

0 Kommentarer

 
Larsen Finans & Administration indgår partnerskab med Roger 
​

Billede

​Larsen Finans & Administration indgår partnerskab med virksomheden Roger. Roger tilbyder automatiseret bogføring af dine fakturer samt finansbilag og gør udgiftstyring bekymringsfri. 
Læs mere om partnerskabet i artiklen nedenfor

Roger - Udgifter samlet ét sted 
Nyeste partnerskab er med den dansk internationale virksomhed Roger. Roger tilbyder automatisk bogføring af dine fakturer samt finansbilag, ​herunder blandt andet automatiseret betaling, der via sin integration til virksomhedens økonomisystem sikrer en både strømlinet & hurtig bogføringsproces. 
​
Roger er tilkoblet iOS, Android & Web og sikrer hurtig & smertefri udgiftsstyring via dens app-funktion, som er udstyret med en scanning, der automatisk er tilkoblet et brugerdefineret godkendelsessystem, der gør det muligt for virksomheden at sætte interne regler for godkendelse af den enkelte udgift. 
​Derefter betales regningen automatisk til tiden og virksomheden vil opnå fuld kontrol over virksomhedens udgifter samlet ét sted via din Roger Adress.  
​
Billede

​Hos Roger har de en klar mission om at være den enkelte virksomheds 'one point of entry' i alt, hvad der hedder udgifter for dermed at samle virksomhedens udgiftsstyring ét sted og skabe en 360 graders løsning indenfor bogføring. 
Med det, er Roger allerede nået langt og udvikler løbende nye tiltag, der lever op til, hvordan den globale regnskabsbetaling konstant udvikler sig, for i sidste ende at kunne samle alt udgiftsstyring ét sted. ​​
​
Håndtering af kvitteringer 
Med en klar mission om at samle udgiftsstyring ét sted og dermed gøre det enkelt & sikkert, har Roger netop introduceret sine kunder for håndtering af kvitteringer samt allerede betalte udgifter. 
Udgangspunktet er, at man via Rogers app, herunder scanningsfunktion kan scanne en kvittering eller en allerede betalt udgift, hvorefter den vil kategoriseres efter hvilken betalingsform man har benyttet; en liste over betalingsmuligheder udarbejdet af virksomheden selv og kvitteringen vil automatisk synkroniseres med det pågældende regnskabssytem. 
Således vil virksomhedens behandling af udgifter samles ét sted - centralt og effektivt.
​
Rogers vision for fremtiden 
Roger er delvist beliggende i København og San Fransisco og har dermed opbygget et globalt team af både entreprenører, udviklere & antropologer, som alle går med en vision om at ændre, hvordan  global regnskabsbetaling fungerer. 

Hos Roger er de eksperter i kunstig intelligens og at bygge det bedste system til at behandle udgifter for virksomheder såvel som den private og har en klar vision om at gøre det nemt, sikkert og bekymringsfrit at håndtere udgifter for derigennem at give tid til det essentielle i den enkelte virksomhed. 
​
​De tror på at innovationer i betalings- og blockchain-teknologi kan fodre en fremtid, hvor enhver transaktion er gratis og øjeblikkelig og sørger for 
at virksomheder & forbrugere kan drage fordel af de forandringer den finansielle verden undergår i øjeblikket, som de desuden mener kun vil accelerer de kommende år. 
Rogers drøm er at skabe et smukt og simpelt produkt, at blive det første 'ægte' globale netværk af regningsbetalere og udstedere og at udbrede betalingsinnovation til alle.
Billede
Partnerskab med Larsen Finans & Administration 
Hos Roger er de hverken eksperter inden for revision eller bogholderi og samarbejder derfor løbende med førende aktører inden for regnskab & bogføring, herunder Larsen Finans & Administration, for netop at rådgive brugerne bedst muligt og garantere at systemet implementeres både meningsfyldt og gnidningsfrit i den enkeltes virksomhed. 

Derfor er det med stor glæde at vi hos Larsen Finans & Administration har indgået partnerskab med Roger og mener det bibringer en merværdi til vores kunder idet bogføring, herunder udgiftsstyring ofte bruger uforholdsmæssige mange ressourcer i form af bl.a. tid - og dermed repræsenterer omkostninger, der bør kunne nedbringes i den enkelte virksomhed.

Partnerskabet gør det ligeledes muligt for vores kunder at benytte sig af en løsning, der på sigt vil optimere samt effektivisere virksomheden indefra og give plads til at fokusere på det egentlige i virksomheden. 
Billede
Ønsker din virksomhed at benytte Roger eller høre mere herom, står vi, såvel som naturligvis Roger klar til at besvare dem. Er din virksomhed allerede kunde hos Larsen Finans & Administration kan du hurtigt tilvælge Roger og integration & opsætning klares nemt og uden ventetid via din kontaktperson hos Larsen Finans & Administration. 
Ønsker din virksomhed at blive kunde hos Larsen Finans & Administration for at opnå hjælp til integration af eks. Roger, kan du sende en forespørgsel på info@larsen-finans.dk eller direkte via website www.larsen-finans.dk
Læs mere om Roger på nedenstående link; 
https://www.roger.ai/dk/om 

    Skriv navn & mail nedenfor, og du vil kontaktes af en konsulent

Indsend
0 Kommentarer

Vi byder stort velkommen til Maria

23/10/2018

0 Kommentarer

 
Det er med stor fornøjelse, at vi nu kan byde stort velkommen til vores nye medarbejder - Maria 
Maria er uddannet cand.merc.aud. fra Aalborg universitet i 2006 og kommer med en baggrund som bl.a. revisor, projektøkonom og controller i en række forskellige virksomheder og har deraf opnået stor erfaring indenfor faget. Vi er derfor stolte af at kunne præsentere endnu en solid profil iblandt os.
​
Billede
En kærkommen udvidelse af vores kompetencer, hvor vi nu vil kunne bistå endnu længere i forløbet indenfor regnskabsopstilling, indberetning til styrelser & skat i forbindelse med årsregnskaber og dermed følge kunden endnu længere i forløbet. 
Det er fortsat vores vision at kunden skal kunne opleve en 360 graders service indenfor regnskab, administration og erhversrelaterede services - hvor én kontaktperson følger virksomheden i hele processen. Med denne ansættelse er vi nu nået endnu længere i denne proces. 

​Maria vil ligesom os andre, være at finde på kontoret i VEGA bygningen, hvor hun i det daglige vil få ansvar for egen kundeportfolio indenfor SMV segmentet, men altså også bistå med vores tungere regnskabstekniske ydelser.  
Udover at være en solid profil er Maria også glad for sport, hvor hun sejler, løber og ror en del og så har hun rejst det meste af verden, som hun stadig nyder at bruge sin fritid på. 
Vi glæder os til at introducere eksisterede såvel som nye kunder for Maria. 

Overvejer i som virksomhed om outsourcing af regnskab & administration er noget for jer – så kontakt os for en uforpligtigende og fortrolig snak. 

    ​Ønsker du at vide mere om vores løsninger - kontakt os her 

Indsend

0 Kommentarer

Vi byder velkommen til Torben

31/7/2018

0 Kommentarer

 
Larsen Finans & Administration byder stort velkommen til nyeste medarbejder - Torben Polack.

Larsen Finans & Administration har også i 1. halvår 2018 oplevet stor kundetilgang. Som følge heraf har vi nu ansat Torben Polack, som kommer fra en stilling som controller hos Resources. 

Torben kommer med en baggrund indenfor regnskab og control og det er i tråd med vores ønske om at styrke vores faglige profil samt skabe et mix af kompetencer der gør os i stand til at betjene vores sammensatte kundeportfolio. 

Torben vil få ansvaret for egne kunder, fortrinsvist indenfor SMV segmentet. Ligesom han vil bistå med at styrke vores rapporterings- & analysedel, som forventes at få en mere fremtrædende rolle i de kommende år, i takt med digitaliseringen overtager flere rutinemæssige opgaver. 

Billede
Det er Larsen Finans & Administrations dedikerede strategi at agere som en full-scale service provider, således at kunden via én kontaktperson har kontrol & overblik over alt fra praktiske processer som bogføring & løn, til mere avancerede processer som budgetter, analyser og forecast. 

Ønsker du at vide mere om vores løsninger, kan vi kontaktes til en uforpligtende snak eller ønsker du at søge en lignende karriere hos Larsen Finans & Administration kan du læse mere her.

    Ønsker du at vide mere om vores løsninger - Kontakt os her

Indsend
0 Kommentarer
<<Forrige
    Kontakt os

    Kategorier

    Alle
    Afstemning Af Paypal
    Ansættelsesbevis
    Ansættelseskontrakt
    Backup Bilag
    Backup Dinero
    Bankafstemning
    Billysbilling
    Billys Billing
    Billys Billing Bøger
    Bogføring
    Bogføring
    Bogholder
    Bookings
    Budget
    Budget123
    Cms
    CVR.dk
    Danløn
    Data Fra CVR
    Dataløn
    Digitalisering Af Bogholderiet
    Digital Sommer
    Dinero
    Dinero Pro
    Dropbox
    Dropbox Dinero
    Economic
    E Conomic
    E-conomic
    Elektronisk Betaling
    Erp
    Facebook
    Finance And Accounting Outsourcing
    Hjælp Til årsregnskab
    Human Ressource
    Huskeliste Til årsregnskab
    Indscanning Dinero
    Integration Til Budget
    Kreditorstyring
    Kundeservice
    Larsensolutions
    Lovmand & Coach
    Mobilbetaling
    Mobilepay
    Møde
    Online Chat
    Outsourcing Af Back Office
    Outsourcing Af Back-office
    Pris Economic
    Rabat På Economic
    Receptionist
    Regnskabshjælp
    Regnskabshjælp
    Regnskabssystem
    Rikke Vistisen
    Selvbetjening
    Socialmediamarketing
    SWIPP
    SWIPP Til Erhverv
    VIRK.dk
    Websites
    åbningsbalance
    årsafslutning
    årsregnskab
    årsregnskab


    ArKIV

    Maj 2020
    August 2019
    Juni 2019
    Maj 2019
    April 2019
    Marts 2019
    Februar 2019
    Oktober 2018
    Juli 2018
    April 2018
    Januar 2018
    September 2017
    August 2017
    Juni 2017
    Maj 2017
    April 2017
    Marts 2017
    Februar 2017
    Januar 2017
    Oktober 2016
    September 2016
    August 2016
    Juli 2016
    Marts 2016
    Februar 2016
    Januar 2016
    December 2015
    November 2015
    Oktober 2015
    September 2015
    August 2015
    Juli 2015
    Juni 2015
    Maj 2015
    Januar 2015
    December 2014
    November 2014
    Oktober 2014
    September 2014
    August 2014
    Juli 2014
    Juni 2014
    April 2014
    Februar 2014
    Januar 2014
    Maj 2013


    RSS-feed

YDELSER

Bogføring
Løn
Debitorer
Kreditorer
Administration
​Data
Årsregnskab
Priser

Løsninger

Mest for små virksomheder:
Små virksomheder - en samlet løsning
Iværksættere

Mest for mellemstore og store virksomheder:
Etablering & Drift i UK 
Finance & Accounting Outsourcing
Workflow Automation

Virksomheden

Om os 
Blog
Nyhedsbrev
Referral
Kontakt

Larsen Finans & Administration ApS І Enghavevej 40, 3 DK-1674 І Telefon +45 7026 9911 І info@larsen-finans.dk І CVR: 40615857 І Cookies 
  • Services
    • Bogføring
    • Løn
    • Debitorer
    • Kreditorer
    • Administration
    • Iværksætterselskaber
    • Data
    • Klargøring af årsregnskab
  • Partnere
  • Kunder
  • Sektorer
  • support
  • Om os
    • Blog
    • Information COVID-19
    • Nyheder
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • Trust
    • Kontakt